لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

No photo description available.

سلام و روز بخیر امروز قصد معرفی بهترین پیج در زمینه کنکور رو داریم که میتوان به جد گفت یکی از قویترین پیج های در زمینه مشاوره کنکور می باشد.

اگر شما هم تا حالا دنبال یک مشاوره در زمینه تحصیلی بودید میتونم به جد بگم شما میتوانید از این صفحه لذت ببرید و هرگونه مشکل درسی در کنکور سراسری و سازمان سنجی دارید میتوانید از این صفحه دیدن کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

بهترین مشاوران کنکور و رتبه برتر ها در این زمینه فعالیت میکنند که میتوایند برای ارتباط با آنها به این صحه برود و با آنها در ارتباط باشید .

پیج مشاوره کنکور در حال حاظر با تیم مشاوره کنکور تاک کار میکند که میتوانید از طریق آن هم با مشاوره کنکور در ارتباط باشید.

مشاوره کنکور تاک با چندین سال سابفه در حوزه کنکور و مشاوره تحصیلی به روش نوین که میتواند اینگونه نام برد اعم از مشاوره تلفنی مشاوره تصویری  با مشاوران برتر کشوری ارتباط برقرار کنید بدون هزینه مخابرات به صورت رایگان.

مشاوره کنکور به صورت خصوصی می باشد و برنامه ریزی برای هر فرد به صضورت مجزا می باشد.

دانش آموزان میتوانند با مشاوران خود به صورت ساعتی یا سه ماه در ارتباط باشند با هزینه های بسیار پایین در زندگی خود تحول ایجاد کنید. تبدیل رویا به واقعیت فقط با مشاوره کنکور تاک امکان پذیر می باشد.

پیج مشاوره کنکور میوتواند شما را با بهترین رتبه برتر های کشوری لینک دهد و با انها گفتگو کنید و در همایش های کنکوری شرکت کنید و چندین قدم از رقبای خود پیشه بگرید.

با ارزوی موفقیت برای تمام دانش آموزش کنکور سراسری

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : کنکور,تاک, کنکور تاک , نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 13:33

پاورپوینت فعالیت های اساسی سیستم های اطلاعاتی حسابداری

  • پاورپوینت فعالیت های اساسی سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    دید کلی :

    پاورپوینت فعالیت های اساسی سیستم های اطلاعاتی حسابداری در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت فعالیت های اساسی سیستم های اطلاعاتی حسابداری در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


    فهرست مطالب


    وظایف سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    چرخه رویدادها و روابط بین آن ها در یک بنگاه تجاری

    سه گام اساسی برای پردازش معاملات

    گردآوری داده ها در قالب مدارک مثبته

    ساختار فهرست حساب ها به عنوان یکی از مهم ترین جنبه های یک سیستم اطلاعاتی

    استقرار کنترل‌های داخلی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,فعالیت,های,اساسی,سیستم,های,اطلاعاتی,حسابداری, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:07

کار در منزل برای خانم ها در ۱۱ گام

 

کار در منزل برای خانم ها

اگر بخواهیم بهترین راه را برای کمک خرج خانواده بودن و در عین حال زندگی سالم و سلامتی داشتن را برای خانم ها ارائه دهیم مطمئناً کار در منزل برای خانم ها خواهد بود. یکی از دغدغه های همه خانم ها در خانواده های ایرانی این است که می خواهند در عین رسیدگی به خانواده بتوانند کمک خرج خانواده نیز باشند. حتی اکثر خانم هایی که شاغل هستند و شغل تمام وقت دارند عموماً از شرایط کاریشان ناراضی هستند و از حقوق کم و در عین حال عدم رسیدگی به خانواده اشان گلگی می کنند. اما چاره چیست؟ چطور می توان هم به درآمد خانواده کمک کرد هم به وظایف و دلبستگی های خانه و خانواده رسیدگی کرد؟ شاید بهترین راه راه‌اندازی کار در منزل برای خانم ها باشد. حال سوال اینجاست چطور می شود کار در منزل خود را راه اندازی کنیم؟

 

  1. چه نوع کاری در منزل دوست دارید انجام دهید؟

شاید اولین گام برای راه اندازی کار در منزل برای خانم ها پاسخ به این سوال باشد. در گوشه ای بشینید و به این سوال عمیقاً فکر کنید. به این فکر کنید چه هنرها و کارها و تخصص هایی را دوست داشتید انجام دهید ولی فرصت دنبال کردن آنها را نداشته اید. مثلاً همیشه دوست داشتید کارهای خیاطی، گل دوزی و یا نقاشی یا طراحی انجام دهید اما هیچ وقت فرصت دنبال کردن آنها را نداشته اید و یا شاید جدی به آنها فکر نکردید. چند سال قبل پرسیدن همین یک سوال باعث شد زندگی خانم یکی از دوستان بنده کاملاً متحول شود. ایشان بلافاصله پس از پرسیدن این سوال یک جواب واضح دادند من عاشق پختن کیک هستم. پس ابتدا لسیتی از علاقمندیهای خودتان را تهیه کنید.

  1. چه نوع کاری در منزل را عالی انجام می دهید؟

لیستی که تهیه کردید را با اطرافیان، خانواده و دوستانتان به اشتراک بگذارید و نظرات آنها را بنویسید. از آنها بپرسید در چه کاری استعداد دارید؟ و چه کاری را در منزل عالی انجام می دهید؟ توانایی عالی انجام دادن چه کارهایی دارید؟ مثلاً اگر در لیست شما کیک پزی، معرق کاری، نقاشی و آرایشگری هست، نظر دوستانتان را در مورد این لیست بخواهید اینکه کدام یکی از این کارها به استعداد و توانایی های شما نزدیک است. حتی از آنها بخواهید به این لیست اگر استعداد و توانایی دیگری در شما می بینند اضافه کنند.

  1. کدام تخصصتان بوی تند پول می دهد؟

از لیستی که تهیه کرده اید یک بار دیگر استفاده کنید و باز هم به پرس و جو بپردازید و ببینید در ازای کدام یک به شما پول می پردازند. کدام یک از لیست کار در منزل های شما نیاز اطرافیانتان است و حتی از آنها بپرسید در ازای چه کار و هنر یا تخصصی حاضرند به شما پول بپردازند. سعی کنید مثل یک کارآگاه سوال بپرسید و بفهمید در خانواده ها و ذهن آدم ها چه می گذرد مثلاً اگر از لیستتان به آرایشگری هم علاقمند بوده‌اید از دوستانتان بپرسید از کار کدام آرایشگر راضی هستند و چرا؟ یا از کار کدام آرایشگر راضی نیستید و باز هم چرا؟ از دل همین سوال ها شما سبک و کار در منزل خودتان را پیدا می کنید.

  1. گمشده زندگی کاریتان را یاد بگیرید.

پس از این که ایده کار در منزل تان را پیدا کردید و انتخاب کردید سراغ یاد گرفتن و حرفه ای شدن در آن بروید. البته نیاز نیست در این مرحله زیاد توقف کنید اگر حتی اندکی تخصص دارید هر چه زودتر به گام بعدی بروید ولی اگر در مورد ایده کار در منزل و علاقمندیتان، تخصص لازم ندارید سعی کنید آنرا آموزش ببینید. محصول شما تخصص شماست و سعی کنید کیفیتتان را بالا ببرید.

  1. به درون ایده کار در منزلتان شیرجه بزنید؟

ایده های کار در منزل برای خانم ها بسیار زیاد هستند اما پس از اینکه از سه قدم اول گذشتید و انتخاب کردید دیگر جستجو و تحقیق را بگذارید کنار و شروع کنید. بهترین ایده کار در منزل وجود ندارد. شما ایده و تخصص و هنر خودتان را دارید و بنا بر آن انتخاب کرده‌اید. اگر سه قدم قبل را درست اجرا کرده باشید شما الان صاحب یک ایده و حتی یک طرح خوب برای شروع کار در منزلتان هستید. حال شما باید تردید را کنار بگذارید و با قدرت شروع کنید.

  1. اولین مشتریتان را جذب کنید؟

 

شاید شیرین ترین مرحله جذب اولین مشتریتان باشد شیرینی این مرحله دست کمی از استخدامی در یک شغل با درآمد بالا ندارند. فرقی نمی کنید مشتریتان چه کسی باشد و اولین خدمتی که انجام می دهید چقدر عالی و بی نقص باشد فقط سعی کنید اولین کیکتان را بفروشید، اولین مشتری آریشگریتان را جذب کنید. اولین سفارش بافتنی تان را بگیرید. حتی این مشتری می تواند خواهر، دوست، همسایه یا یکی از فالورهای اینستاگرام شما باشد.

 

  1. آیا مشتری شما بار دیگر از شما خرید می کند؟

این سوال را از مشتریتان بپرسید. نظر مشتری تان را کامل بخواهید از کار شما راضی بود یا خیر؟ در هر صورت این سوال کلیدی را هر بار بپرسید، چرا؟ چرا از کار شما راضی است؟ چرا از کار شما راضی نیست؟ و سعی کنید کارتان را بهتر کنیدو خدمتتان را باکیفیت کنید. مثلاً اگر مشتریتان از کیک راضی نیست از او بپرسید از چه چیز کیک تان ناراضی است. از ظاهر کیک، از مزه کیک یا از زمان تحویل دادن کیک. بعد از اینکه نظر مشتریتان را کامل ضبط و ثبت کردید، حالا سعی کنید نکات جمع آوری شده را برای سفارش بعد رعایت کنید. و به سراغ مشتری دومتان بروید.

  1. فروش در منزلتان را افزایش دهید.

بعد از اینکه از تخصص و کار در منزلتان به اطمینانی نسبی رسیدید، حال سعی کنید مشتریانتان را افزایش دهید. به تمام افراد فامیل و دوست و آشنا خبر کیفیت کارتان را به صورت غیر مستقیم برسانید. از تکنیک های مختلف برای با خبر کردن دوستان، فامیل، همسایه ها و فالورهایتان استفاده کنید. و آنها را به نظر مشتریان راضی تان ارجاع دهید. از مشتریانتان بخواهید نظرشان را به صورت ویدیو یا صدا برایتان ضبط و ارسال کنند و آنها را در اینستاگرامتان به نمایش بگذارید. خیلی زود به مرحله‌ای می رسید که وقت سر خاراندن هم ندارید.

  1. کار در منزل و زندگی در منزل را متعادل کنید.

خیلی از خانم ها وقتی کار در منزل خود را به درآمد می‌رسانند، زندگی خود را فدای درآمد بیشتر می کنند و توانایی برقرار تعادل بین کار و زندگی ندارند و گاهی اوقات تا رسیدن به درآمد در ابتدا انفجاری و با انگیزه شروع می کنند و از وقت تفریح خانواده و همه چیز می‌زنند تا به درآمد برسند و این باعث می شود بعد مدت کوتاهی دلزده و خیلی زود خسته شوند. برای راه اندازی کار در منزل باید هنر این را داشته باشید که وقت خود را متعادل کنید و تمام این قدم ها را به تدریج و با برنامه در عین حالا قوی بردارید.

  1. بهترین بازار دنیا برای فروش کار و محصولتان اینترنت است.

یکی از بهترین بازارها برای گرفتن سفارش و بهبود و رونق کار در منزل اینترنتی است. با ایجاد یک پروفایل در یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، آپارات، نماشا، پونیشا و … به راحتی می توانید اندازه یک فروشگاه سر نبش بهترین نقطه شهرتان مشتری جذب کنید. اگر محصول و خدمت باکیفیت تان را ساخته اید و می خواهید بیشتر بفروشید شاید بهترین راه استفاده از فضای مجازی است. فضای مجازی درآمد های کلان واقعی را نصیبتان می کند.

  1. معجزه اینستاگرام برای فروش محصولات و کار در منزل.

اگر دوست دارید در گوشه دنج خانه بنشینید و درآمدتان را در حال نوشیدن چایی از گوشیتان نظاره گر باشید، حتماً با اعجاز اینستاگرام آشنا شوید. در بالا مثالی زدم از خانم یکی از دوستانم که از راه پختن کیک درآمد کسب می کرد. اکثر سفارش هایشان را از اینستاگرام می گرفتند و جالب آن است اکثر آدم ها فکر می کنند برای کسب درآمد از اینستاگرام باید فالوورهای خیلی زیادی داشته باشید و حتماً باید چند صد هزار یا میلیون فالور باید داشته باشدی تا بتوانید درآمد کسب کنید اما ایشان فقط ۳۵۰ فالور داشته اند و جالب تر آنکه اکثر آنها به ایشان سفارش کیک داده بودند چون واقعاً کیک ها خوشمزه و خوش رنگی می پختند.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : کار,در,منزل,برای,خانم,ها,در,۱۱,گام,کار در منزل, کار در منزل اینترنتی, کار در منزل برای خانم ها, کار در منزل بسته بندی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت: 23:13

ساخت گلاب در خانه ) این آموزش ها از سایت های خارجی ترجمه شده است فکر میکنم با گل رز درست کردند فرق میکنه با گل محمدی خودمون )

برای خرید گلاب در فروشگاه آنلاین گل نوش کلیک کنید .

از گلاب می توانید در کیک و شیرینی ها و غذا یا محصولات زیبایی خانگی استفاده کرد در این مقاله ما چهار روش ساخت گلاب در خانه را به شما آموزش می دهیم .

  1. ساخت گلاب  با اسانس

خب منابع خود را آماده کنید علاوه بر اسانس گل رز و آب مقطر شما به یک شیشه هم نیاز دارید . اطمینان حاصل کنید که بطری از شیشه یا پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده باشد .

بطری را از آب پر کنید . مطمئن بشید که از آب مقطر به جای آب شیرین استفاده کرده باشید . آب شیرین اغلب دارای باکتری می باشد . اگر شما نمی توانید آب مقطر پیدا کنید مقداری آب تصفیه شده را بجوشانید و سپس اجازه بدید تا سرد شود .

دوازده قطره اسانس گل بهش اضافه کنید . مطمئن شوید که از اسانس های اصلی استفاده کنید نه اسانس های تقلبی که فقط شامل رایحه خوب هستند و هیچ خاصیت دیگری ندارند .

در بطری را بسته و به آرامی تکان دهید . برای چند لحظه برای ترکیب کامل آب و اسانس با یکدیگر انجام دهید .

خب آماده است شما می توانید این ماده را به شیشه ی دیگری انتقال بدید و برای پوست خود استفاده کنید .

عرق رازیانه که برای افزایش شیر مادر مناسب است .

 

  1. ساخت گلاب با گلبرگ های خشک

خب مواد خود را آماده کنید علاوه بر گلبرگ های خشک و آب گرم ، به دو شیشه و یک صافی هم نیاز دارید .

گلبرگ های خشک شده را در یکی از شیشه ها بریزید اگر می خواهید برای مصارف خوراکی ازش استفاده کنید بهتره از گل های رز خوراکی استفاده کنید که بهترین طعم را به شما بدهند .

خب آب داغ نه آب جوش را بر روی گلبرگ ها بریزید مطمئن بشید از آب مقطر استفاده کرده باشید که حاوی باکتری نباشد .

در شیشه را بزارید تا خنک بشود . بسته به دمای اتاق ده الی 15 دقیقه زمان کافی است .

صافی را بر روی شیشه خالی بگذارید .

محتویات شیشه اول را از طریق صافی به شیشه دوم بریزید این کار را با دقت انجام بدید و بعد از اتمام شما می توانید گلبرگ های باقی مانده را از بین ببرید .

در شیشه دوم را بسته و داخل یخچال بگذارید شما باید ظرف مدت یک هفته از این محصول استفاده کنید مگرنه منقضی می شود .

  1. ساخت گلاب با گلبرگ های تازه

تعدادی از گل های تازه و معطر را انتخاب کنید و آنها را شستشو بدید . با گل های تازه تر نتایج شما بهتر خواهند شد . اطمینان حاصل کنید که به خوبی گل را شستشو داده اید تا از خاک ، سموم و ... پاک شود . اگر هدفتون استفاده خوراکی گلاب هست از گل های خوراکی استفاده کنید

خواص گلاب برای پوست

گل برگ ها را جدا کنید و بقیه گل را دور بیاندازید . تقریبا دو گل رز برای این کار کافی است .

گل برگ ها را داخل ظرف بریزید و به آن آب اضافه کنید دقت کنید که گل برگ ها خوب در تمام ظرف پخش شده باشند و همچنین سطح آب خیلی زیاد نباشد مقدار زیاد آب باعث می شود که خاصیت و عطر گل کمتر بشود .

در ظرف را بزارید و بر روی حرارت کم بگذارید اجازه ندهید آب به نقطه جوش برسد گرما بیش از حد رنگ و دیگر خواص را از بین می برد حدود بیست دقیقه کافی است بعد از این مدت شما متوجه می شوید که آب به رنگ گلبرگ ها تبدیل شده است .

یک صافی بر روی ظرف دیگر بگذارید مطمئن بشید که ظرف جدید تمیز باشد بعد محتویات ظرف قبلی را داخل ظرف جدید بریزید استفاده از صافی باعث می شود که گلبرگ های باقی مانده جدا بشوند .

در نهایت شما به مدت یک هفته می توانید آن را در یخچال نگه دارید و استفاده کنید .

دمنوش بلوبری برای تقویت حافظه مناسب است

 

  1. ساخت گلاب با گلبرگ های له شده

گل برگ ها را به دو قسمت تقسیم کنید .

با استفاده از هاونگ قسمت اول گلبرگ ها را له کنید .

گلبرگ های خورد شده و آبش را در یک کاسه سرامیکی بریزید . شما همچنین می توانید از شیشه یا کاسه استفاده کنید . برای چند ساعت اجازه بدهید که این دو در کاسه کنار هم باشند تا باهم کامل مخلوط بشوند .

بقیه گلبرگ ها را بهش اضافه کنید و به مدت 24 ساعت منتظر بمانید . گلبرگ های تازه را با گلبرگ های له شده قاطی کنید در ظرف را بگذارید و به مدت 24 ساعت صبر کنید .

محتوا را به یک لیوان سرامیکی انتقال بدهید  از لیوان فلزی استفاده نکنید چون واکنش نشان می دهد .

خب در مرحله بعدی محتوا را روی حرارت کم بگذارید زمانی که شما اولین حباب را دیدید ظرف را از روی گاز بردارید .

آب باقیمانده را از طریق یک صافی به داخل ظرف دیگری انتقال بدهید تا گلبرگ ها وارد ظرف نشوند . اگر شما می خواهید به عنوان یک تونر ازش استفاده کنید مقداری آب مقطر بهش اضافه کنید .

ظرف را ببندید و برای چند ساعت در یک نقطه آفتابی بگذارید.  گرمای خورشید به جذب روغن‌های طبیعی و مفید کمک خواهد کرد

در نهایت آن را در پخچال نگه دارید و ظرف مدت یک هفته از آن استفاده کنید .

علاوه بر گلاب در این پست در مورد عرقیات گیاهی مثل عرق کاسنی که فوایدی مثل تقویت پوست و کلیه و کبد دارد و یا

عرق شلتوک که برای تقویت مو مناسب است .

معجون زنان از جمله عرقیات پربازدید فروشگاه ما می باشد .

دمنوش جینسینگ مناسب برای تقویت قوای جنسی است

 

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ساخت,گلاب,در,خانه, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت: 22:15

تعرفه تبلیغات در زومیت | ارایه آمارهای تخصصی به مدیران سایت

  • تعرفه تبلیغات در زومیت | ارایه آمارهای تخصصی به مدیران سایت

     تعرفه تبلیغات در زومیت

    زومیت یک مجله ی پر بازدید اینترنتی به زبان فارسی است که در حوزه ی فناوری فعالیت می کند و با کسب مجوز در زمینه ی فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است که در شهریورماه ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از بهترین منابع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی به شمار می آید که توانسته اعتماد کاربران ایرانی را برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت ها و پوشش نمایگا های داخلی و خارجی به دست آورد.

    تعرفه ی تبلیغات در زومیت چگونه است؟

    زومیت در تمامی زمینه ها ی فناوری ، ویدیو ، خودرو ، علمی و کسب و کار فعالیت دارد و به بررسی تازه ترین های تکنولوژی می پردازد و دارای تیم پشتیبانی آنلاین است

    در زومیت بنر های تبلیغاتی با ابعاد استاندارد و در مکان مناسب و در دیدرس مخاطب جهت بازدهی بیشتر برای مشتری قرار می گیرد که خود نکته ی قابل توجهی می باشد. بازدید بالای ماهیانه با تعرفه های مناسب تبلیغات در سایت زومیت، باعث بالا رفتن بازدید سایت شما می شود و درامد زایی را برای شما به همراه دارد.

    جایگاه تبلیغاتی در زومیت:

    معمولا در سایت های مختلف، تبلیغات در جاهای دور از دیدرس قرار دارند و در مکان های پرتی جایگذاری می شوند اما زومت این مشکل را رفع و رجوع کرده و تبلیغات را در جایگاه های مخصوصی که توجه کاربر را به خود جلب می کند قرار داده است و مخاطب در دید اول متوجه تبلیغات سایت های مختلف می شود.

    قابلیتی به نام رپورتاژ:

    رپورتاژ نوعی تبلیغ است که همانند پست های موجود در زومیت قرار می گیرد و این خاصیت را دارد که وقتی بر روی آن ها کلیک می کنید، سایت شما در یک تب جدید باز شده و محصول یا پست مورد استفاده در آگهی را به صورت کامل نمایش می دهد.

    جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

    09120647344

    تیم هشت

    خواندن این مطالب به شما توصیه می شود

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : تعرفه,تبلیغات,در,زومیت, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 17:50

مصاحبه با رکورد دار و استاد کاهش وزن بدون رژیم غذایی ایران

سؤال: شما در یکی از سخنرانی‌هایتان گفتید بدون رژیم غذایی وزن کم کرده اید.می توانید درباره شیوه کاهش وزن تان توضیح دهید ؟

 

پاسخ : بله. شما می دانید چاق ها برای چه رژیم غذایی می گیرند؟ لازم نیست بدنبال پاسخ باشیم زیرا پاسخش مشخص است.آنها می خواهند لاغر شوند زیرا تصور می کنند رژیم غذایی، خوردن اشتباه و بی برنامه را برنامه ریزی می کند.این تصور منطقی و درست به نظر می رسد.اما باید بدانیم نتیجه ای قابل قبول دارد؟ خیر.زیرا آمار همه تحقیقات دنیا نشان می دهد که میزان شکست در رژیم های غذایی 95% است. شاید تعجب کنید و بگویید " اوه " عجیب است نه؟ اگر رژیم غذایی برای کاهش وزن منطقی است پس چرا آمار موفقیت در کل دنیا خیلی کم است؟ دلیلش این است که افراد به هیچوجه نمی توانند رژیم غذایی را که یک محدود کننده و برخلاف میل مغز و ذهن است بیشتر از 3 یا 6 ماه رعایت کنند.

حالا فکر کنید طی 5 سال یک انسان چاق حتی چاقتر هم می شود.زیرا از نظر روانی رژیم غذایی این را به ما می گوید"به خودت اعتماد نکن چون توانایی نداری غذای خوب انتخاب کنی و نمی تونی جلوی خودتو بگیری " رژیم غذایی به ما می گوید " یک غار بی انتها هستی که کل دنیارو می خوری " پس آنچه باعث شده ما رژیم غذایی را بارها بگیریم صرفا چاقی نیست بلکه تنها این تصور است که درمان دائمی و نسخه خوشبختی ما همان نسخه پزشک یا متخصص یا مربی ورزش است.

پاسخ بهتری که می توانم برای لاغری دائمی به چاق های عزیز بدهم این است که بیایید به جای اینکه به دنبال پاسخ باشیم، سوالات خوبی درباره عوامل چاقی از خودمان بپرسیم.به جای اینکه بیرون نگر باشیم به درونمان نگاه کنیم.برای من اهمیتی ندارد کالری یک موز یا کالری پیتزا یا کالری سینه مرغ چقدر است زیرا دیگر خودم را محدود به کالری یا برگه رژیم غذایی نمی کنم.با پرسش بیش از 100 سوال که در کتاب راز کاهش وزن به تک تک آنها پاسخ داده ام توانستم بدون رژیم غذایی وزن کم کنم.

 

سوال : خیلی ها می گویند با کنترل کردن خوردن نتوانسته اند وزن کم کنند.شما می گویید می شود بدون کنترل خوردن وزن کم کرد؟

پاسخ : خیر اما کنترل خوردن بعنوان یک رفتار مستلزم کنترل کردن ذهن است.یعنی اگر بگوییم خوردن مثل مسواک زدن یا مثل لباس پوشیدن یک رفتار است این رفتار را باید دوباره یاد بگیریم.وقتی مسواک می زنید اما مسواک را بد روی دندان و لثه هایتان تکان می دهید آسیب می بینید.وقتی لباس می پوشید اگر حواس تان را جمع نکنید ممکن است لباس با کشیدنش پاره شود.حواس جمعی یکی از ارکان یادگیری رفتارهایی است که ساده به نظر می رسد اما ظرافت دارد.

پس به جای رژیم گرفتن باید ذهن مان را آموزش بدهیم.خیلی ها نامش را لاغری با ذهن گذاشته اند اما بنظرم باید نامش را سیر شدن مغز گرسنه نامید.نام کتاب جدیدم سیر شدن مغز گرسنه 1 در بهار 1398 چاپ شده است و می توانید از سایت سینا شریف زاده آن را سفارش دهید.

 

سوال : قوانینی که برای کاهش وزن به دیگران آموزش می دهید باعث شد چند کیلو وزن کم کنید؟

پاسخ : در 18 ماه 85 کیلو لاغر شدم و طی این 18 ماه هیچ مشکلی نداشتم.افرادی که رژیم های غذایی مختلفی می گیرند دچار مشکلاتی مانند یبوست، ریزش مو، افت فشار خون و بی حالی، مشکلاتی در اعصاب و پرخاشگری، تمایل شدید به خوردن و ..... پیدا می کنند.اما کاهش وزن با سیر کردن مغز گرسنه و به دنبال آن کاهش وزن بدون گرسنگی بهمراه لذت خوردن باعث شد تا 85 کیلوگرم وزن کم کنم.قبلا 205 کیلو چربی بودم و الان 120 کیلوگرم وزن عضلانی و سفت بدنم است.

 

سوال : شما چگونه این اطمینان را می دهید افرادی که روش لاغری کاهش وزن بدون رژیم غذایی را از شما می آموزند واقعا لاغر می شوند؟

پاسخ : تضمین بهترین و مطمئن ترین راه است.تضمین اینکه اگر افراد از آنچه در اختیارشان می گذارم راضی نباشند سه برابر پولشان را پس بگیرند.افرادی که آموزش لاغری یا کتاب لاغری را از ما دریافت می کنند باید با خیال راحت بعد از یادگیری موارد را اجرا کنند و اگر پاسخ سوالی را نمی دانند بپرسند.هیچ روشی دائمی تر از کاهش وزن با سیر کردن مغز گرسنه نیست.این روزها که شبکه های اجتماعی پر است از رژیم های غذایی مختلف از اتکینز و کتوژنیک گرفته تا رژیم دوپامین و کانادایی یا رژیم های گیاهخواری و تخم مرغ که هر کدام ادعا می کنند سریعترین راه کاهش وزن هستند، اینکه به ذهن تان یاد بدهید رژیم های غذایی محدود کننده شما هستند و حس اعتماد به خود را از شما می گیرند متوجه می شوید همه رژیم ها اشتباه هستند.آنچه صحیح است این است که ذهن یاد بگیرد هیچ محدودیتی در کار نیست و این انسان آزاد است که می تواند با خوردن غذاهای سالم و خوشمزه وزن کم کند.کاهش وزن با رژیم و گرسنگی کشیدن ممنوع است.

سوال : افراد چاق چگونه می توانند از کتاب ها و آموزش های سینا شریف زاده استفاده کنند؟

پاسخ : خیلی راحت. در گوگل نام سینا شریف زاده را جستجو کنند یا وارد لینکی که داده ام شوند و در دوره مقدماتی کاهش وزن شرکت کنند.کتاب راز کاهش اشتها ( کنترل مغز گرسنه 1 ) انتخاب خوبی برای کاهش وزن است.

 

http://sinasharifzadeh.com/

دانلود رایگان : دانلود دوره آموزشی 7 قدم تا کاهش وزن

 

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مصاحبه,با,رکورد,دار,و,استاد,کاهش,وزن,بدون,رژیم,غذایی,ایران,کاهش وزن,لاغری,کنترل ولع,کاهش اشتها,اشتها,ولع خوردن,صحیح خوردن,پرخوری,درمان پرخوری,درمان چاقی,لاغر شدن,کالری,چربی سوزی,پرخوری عصبی,روانشناسی خوردن,روانشناسی لاغری,لاغری با ذهن, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 11:20

شهر وان ترکیه از جمله مقصدهای گردشگری پر مخاطب نزدیک به ایران است که برخی از هموطنان با اتوبوس یا خودرو شخصی به این شهر دیدنی کوچک و زیبا سفر می کنند. در روزگاری که عوارض خروج از کشور ۳۰۰ درصد افزایش یافته و ارز  مسافرتی نایاب شده است، سفرهای ارزان به نقاط گردشگری نزدیک مرزهای شمالی و غربی کشور، در برنامه گردشگری  شماری از هموطنان قرار گرفته که وان یکی از انها بوده و در این گفتار شما را با راهنمای سفر به این شهر آشنا میکنیم. تور وان از تبریز بدلیل مسافت کوتاه از لحاظ هزینه به صرفه تر است ، تور وان یکی از پر مسافر ترین تورهای آسیایی میباشد که در میان ایرانیان محبوب است .

تور وان

وان ترکیه ، شهر بسیار کوچکی است که در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه قرار گرفته است و با پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی آذربایجان غربی، تنها یک ساعت فاصله دارد.یعنی شما می توانید از هر نقطه کشور، خود را با قطار، به  شهرستان خوی رسانده و از انجا پس از انجام امور گمرکی و مرزی و ترانزیت کردن خودرو، وارد خاک ترکیه شده و به سمت وان حرکت کنید. گاها قیمت بلیط قطار از مراکز استان ها به سمت شمال غربی کشور، کمتر از قیمت بلیط اتوبوس لوکس است که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رجا مراجعه کنید. تور زمینی وان از تبریز را برای تعطیلات به شما پیشنهاد میکنیم.

برای خرید تور وان از تبریز به وبسایت تورکده مراجعه بفرمایید. ما بهترین نرخ تور وان ترکیه از تبریز را به شما ارائه میدهیم.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : سایت,تورکده,توروان ترکیه,از سایت تورکده , نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 174 تاريخ : جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 1:06

نمایندگی نیوشا در شهر شما کجاست؟ آیا به دنبال آدرس و تلفن دفتر نمایندگی شرکت نیوشا در شهر خود می گردید؟ اینجا می توانید اطلاعات کاملی را درباره آنچه به دنبالش می گردید بیابید.

سوالات متداول شما:

در ادامه متداول ترین سوالات کسانی که به دنبال آدرس و تلفن نمایندگی دمنوش نیوشا در شهر خوشان می گردند آمده است. خواندن این سوالات به شما کمک خواهد کرد زودتر به نتیجه ای که می خواهید برسید . .

می خواهم محصولات نیوشا را از دفتر نمایندگی نیوشا در شهر خودم بخرم. آیا امکان این هست؟

خیر. هیچکدام از دفاتر نمایندگی شرکت نیوشانیک در سراسر کشور محل فروش محصول نیست. بلکه محل آموزش بازاریابان و رسیدگی به امور مشتریان است. بنابر این لطفا برای خرید محصول به دفاتر نمایندگی مراجعه ننمایید. . همچنین در صورتی که می خواهید برای خرید محصولی مشاوره شوید می توانید به راحتی محصولات متنوع ما را در فروشگاه اینترنتی محصولات نیوشا ببینید. اگر هم نیاز به مشاوره جهت دمنوش لاغری نیوشا داشتید می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید: [caption id="attachment_15631" align="aligncenter" width="471"]مشاوره دمنوش لاغری نیوشا مشاوره دمنوش نیوشا[/caption] . .

می خواهم محصولاتی که خریداری کردم را مرجوع نمایم:

بدین منظور پس از هماهنگی با بازاریابی که از او دمنوش ها را خریداری کردید با در دست داشتن فاکتور خرید خود به دفتر نمایندگی نیوشا در شهر خود مراجعه نمایید. . .

می خواهم از یکی از بازاریابان شکایت کنم.

بدین منظور می بایست نام و شماره و کدملی بازاریاب مذکور را داشته باشید. سپس با تلفن دفتر نمایندگی تماس گرفته و یا حضوراً مراجعه نمایید. . .

اطلاعات تماس دفاتر نمایندگی نیوشا در سراسر کشور

برای یافتن اطلاعات نمایندگی شرکت دمنوش نیوشا در شهر خود روی نام شهر خود کلیک کنید: . .

ردیف

استانآدرستلفن

1

استان آذربایجان شرقی

نمایندگی نیوشا در تبریز : چای کنار، خیابان رضانژاد، کوی دمشقیه، نرسیده به مرکز فوریت های پزشکی، پلاک 208تلفن جهت سفارشات: 09300091340
2

استان آذربایجان غربی

نمایندگی شرکت نیوشا در ارومیه : بلوارنبوت (شیخ تپه)، نبش کوچه 9، پلاک 169، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

3

استان اردبیل

نمایندگی دمنوش نیوشا در اردبیل : شهرک سبلان، فاز 2، خیابان فلسطین، تقاطع خیابان خیام، ساختمان شماره 3778، پلاک 375، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

4

استان اصفهان

آدرس دفتر نمایندگی دمنوش نیوشا در اصفهان : خیابان قائم مقام فرهانی (سپه سالار)، بعد از چهارراه مسرور. پلاک 117

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

(انبار) ‏36306578 ‏031

5نمایندگی نیوشانیک در خمینی شهر : بلوار آزادگان، کوچه بعثت1، نبش کوچه جانباز شهید اصغر شفیعی، ساختمان آوا، واحد8‏

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

6

نمایندگی نیوشا در شاهین شهر : بلوار عطار، نبش فرعی یک شرقی، پلاک 104، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات: 09300091340
7شعبه نیوشا در شهرضا : خیابان حافظ غربی، میدان پیروزی، خیابان حکیم فرزانه، پلاک 210، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

8دفتر نمایندگی دمنوش نیوشا در فولادشهر : محله سی 4، فرعی ½، پلاک 583، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

9نمایندگی نیوشا در کاشان : چهارراه آیت اله کاشانی، خیابان باباافضل، خیابان شهید محمدعلی رجائی، مجتمع تجاری ملت، طبقه اول، واحد 5

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

10شعبه شرکت نیوشا در مبارکه : بلوار شهید نیکبخت، بعد از بلوار ولایت، پلاک 2808، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

11نمایندگی نیوشا در نجف آباد : خیابان قدس شرقی، نرسیده به کوچه دکتر غیور، پلاک 38

تلفن جهت سفارشات:

09300091340‏‏

12

استان البرز

نمایندگی نیوشا در کرج : جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، بعد از میدان سپاه (پل شهید بهشتی)، بعد از کوچه بوستان، پلاک 1351، طبقه اولتلفن جهت سفارشات: 09300091340
13

استان بوشهر

نمایندگی نیوشا در بوشهر : خیابان طالقانی، جنب بانک صادرات، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

14نمایندگی شرکت نیوشا در جم : محله خواجه احمدی، ابتدای بلوار ولیعصر، جنب گالری ماموت، مقابل کوچه نشاط، طبقه2

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

15

استان تهران

(دفتر آموزش مرکزی)

خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، بن بست سرو، پلاک 7 و 5

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

16نمایندگی نیوشا در شهریار : اندیشه، حریم فاز دو بلوار ولایت، بعد از میدان مادر، روبروی 45متری راغب، ساختمان اداری پارسام، طبقه 2، واحد 4

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

17نمایندگی نیوشا در ورامین : پیشوا، خیابان امام، جنب پاساژ نگین، مجتمع یاس نبی، طبقه اول، واحد 2

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

18

استان چهار محال و بختیاری

نمایندگی نیوشا در شهرکرد : خیابان کاشانی، بین کوچه 61 و 63، ساختمان ریبوک، طبقه 1، واحد 5

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

19

استان خراسان جنوبی

نمایندگی نیوشا در بیرجند : بلوار معلم، نبش معلم 21، پلاک 308، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

20نمایندگی شرکت نیوشا در طبس : بلوار مهندس شکیبی، کوچه انقلاب اسلامی 23، پلاک ثبتی 12، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

21

استان خراسان رضوی

آدرس نمایندگی نیوشا در تربت حیدریه : باغ ملی، خیابان قائم، خیابان آسایش، پلاک 4، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

22نمایندگی شرکت نیوشا در کاشمر ، خیابان دادگستری، نبش دادگستری 6، طبقه فوقانی

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

23نمایندگی نیوشا در مشهد : میدان ملک آباد (فلکه تلویزیون)، حاشیه بلوار شهید منتظری، بین سه راه بعثت و فلکه فلسطین، پلاک 233، ‏طبقات فوقانی باشگاه نکان ‏

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

24

استان خراسان شمالی

آدرس دفتر نمایندگی شرکت نیوشا در بجنورد : خیابان امام خمینی غربی، سه راه شهرک شاهد، روبروی مرکز تلفن شاهد، پلاک 1313، طبقه اول، واحد 4تلفن جهت سفارشات: 09300091340
-
25دفتر نمایندگی نیوشا در آشخانه : ابتدای خیابان شهید باهنر، جنب بانک صادرات

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

26

استان خوزستان

نمایندگی نیوشا در آبادان : کوی کارگر، خیابان بهمنشیر، خیابان آر38، روبروی پارک، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

27نمایندگی نیوشا در اهواز : کوی ملت (کوروش)، خیابان 1سیمین، پلاک 6

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

28نمایندگی نیوشا در دزفول : خیابان طالقانی، بین خیابان حضرت رسول و هجرت، پلاک 508، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

29

استان زنجان

نمایندگی شرکت نیوشا در ابهر : خیابان طالقانی شمالی، جنب راهنمایی و رانندگی سابق، پلاک 45، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

30

استان سمنان

نمایندگی دمنوش نیوشا در سمنان : بلوار قدس، نبش کوی عنصری، پلاک 15، ساختمان بیمه ایران، واحد 3

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

31نمایندگی نیوشا در دامغان : خیابان امام، خیابان پرستار، پلاک 12، طبقه ی اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

32

استان سیستان و بلوچستان

نمایندگی نیوشا در زاهدان : خیابان مولوی عبدالعزیز، خیابان شهید مصطفی خمینی، پاساژ طاها، طبقه اول، واحد 3

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

33

استان فارس

نمایندگی نیوشا در شیراز : سینما سعدی، خیابان قصردشت، بن بست 11 قصردشت، پلاک 6، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09175006292

 

34نمایندگی شرکت نیوشا در مرودشت : خیابان انقلاب (امام خمینی)، خیابان 22 بهمن (شهیدان همایون)، خیابان شهید آزادی، نبش کوچه 8، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09175006292

 

35

استان قزوین

نمایندگی نیوشا در قزوین ، خیابان نادری شمالی، طبقه فوقانی چاپ سوره، پلاک 341، طبقه اول، واحد 1

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

36

استان قم

نمایندگی دمنوش نیوشا در قم : خیابان امام، بلوار شهید کیوانفر (خیابان 30 متری کیوانفر)، پلاک 618، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

37

استان کردستان

نمایندگی دمنوش نیوشا در سنندج : میدان بسیج، خیابان گریاشان، خیابان صائب تبریزی، پلاک 1، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

38

استان کرمان

نمایندگی نیوشا در کرمان :خیابان هزار و یک شب شمالی، کوچه 17، پلاک 3، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

39

استان کهگیلویه و بویراحمد

نمایندگی دمنوش نیوشا در یاسوج ، خیابان معلم، بین شاهد 24 و 25، روبروی بیمه پارسیان

تلفن جهت سفارشات:

09175006292

 

40

استان کرمانشاه

آدرس نمایندگی شرکت نیوشا در کرمانشاه : میدان مصدق، خیابان دبیر اعظم، کوچه زنگنه، جنب کافی نت دبیر اعظم، ساختمان حبیبی، پلاک 8

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

41

استان گلستان

نمایندگی دمنوش نیوشا در گرگان : خیابان گلشهر، خیابان پارسیان (ابتدای شهرک رازی) ،روبروی میدان تیر (ساختمان دو طبقه)

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

42

استان گیلان

نمایندگی نیوشا در رشت : بلوار معلم، جنب استانداری، قبل از کوچه هواشناسی، ساختمان حافظ 138، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

43

استان لرستان

نمایندگی دمنوش نیوشا در دورود : خیابان 45 متری، ابتدای خیابان معلم 11، دومین ساختمان شمالی، پلاک 1013

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

44

استان مازندران

نمایندگی نیوشا در بابل : کمربندی غربی، نبش توحید 24

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

45نمایندگی نیوشا در ساری : خیابان خیام، جنب ثبت احوال، طبقه دوم، واحد 212

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

46نمایندگی نیوشا در فریدونکنار : خیابان شهدا، بعد از کوچه شهدای 4، طبقه دوم، واحد 2

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

47

استان مرکزی

نمایندگی نیوشا در اراک : خیابان ميرزای شيرازی، نرسیده به خیابان سبحانی، بن بست قدیری، ساختمان سپهر، طبقه اول، پلاک دو

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

48

استان هرمزگان

نمایندگی شرکت نیوشا در کیش : شهرک میرمهنا، جنوب بلوار جاسک، خیابان لور، قطعهA7، طبقه دوم، واحد 3

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

49

استان همدان

دفتر نمایندگی نیوشا در همدان : میدان جهاد، ابتدای خیابان بین النهرین، ساختمان جی، طبقه 3، واحد 6

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

50

استان یزد

نمایندگی نیوشا در یزد ، بلوار پروفسور حسابی، کوی استادان، کوچه 6 ادب، پلاک 7631تلفن جهت سفارشات: 09300091340-

03538303431

(انبار)

51نمایندگی شرکت نیوشا در اردكان : خیابان سعدی، روبروی دبيرستان ماندگار شرف، جنب فروشگاه کارمندان دولت، پلاک 410 (ساختمان نارنجی رنگ)

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی,نیوشا,در,شهر,شما,کجاست؟,نمایندگی نیوشا, نمایندگی دمنوش نیوشا, آدرس نمایندگی نیوشا, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 1:50

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی ابرو کمون

رایگان دانلود کنید و لذت ببرید

میشه بگی همیشه اینجوری دل تو صافه

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download New Song Yousef Zamani Abroo Kamoon

.

متن آهنگ ابروکمون از یوسف زمانی

میشه بگی همیشه اینجوری دل تو صافه یه جوری عاشقتم که همه رو کرده کلافه

مگه مث تو بازم هست داری میشکنی سر و دست یه موقع نشی

یه مجرم آخه خنده هات کشنده است ♫♪

ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم

ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون

.

دانلود آهنگ شاد  یوسف زمانی ابرو کمون

حرص نده انقد منو تنهایی جایی نرو شوخی ندارم ♫♪

که باهات میمیرم ازم بگیرن تورو

ازت یه تار مو کم شه نمیدونی که چی میشه ♫♪

میگی خیال تو راحت هست حواسم چیزی نمیشه

ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون ♫♪

بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم ♫♪

ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون ♫♪

حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون ♫♪

مگه مثل تو بازم هست داری میشکنی سر و دست

یه موقع نشی یه مجرم آخه خنده هات کشنده است ♫♪

ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون

بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم ♫♪

ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون

حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون ♫♪

دانلود آهنگ غمگین ابرو کمون یوسف زمانی

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : دانلود,آهنگ,جدید,یوسف,زمانی,ابرو,کمون,دانلود آهنگ جدید,دانلودآهنگ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ های جدید, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 21:21

توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني جزء حفاظ‌هاي نسل جديد به شمار مي‌رود قدمت چنداني ندارد بيشتر براي منازل و ساختمان‌هايي که داراي فضاهاي باز مانند حياط بالکن يا حياط خلوت مي‌باشند به کار مي‌رود به علت زيبايي استحکام قابليت ساخت براي انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم و مقدار افزايش امنيت که دارا مي باشد درواقع ميلگردهاي نوکتيز جوش خورده با تراکمي که دارند به کسي که بخواهد از آن‌ها عبور کند مانع عبور مي‌شوند و اينچنين ساختمان شما را امن نگه مي‌دارند.



حفاظ شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان مزيت‌هايي نيز دارد که شامل:

استحکام زياد

نصب سريع

امنيت بالا

ظاهر زيبا

براي انسان‌ها موضوع تأمين امنيت ساختماني که در آن کار يا زندگي مي‌کنند يکي از اصلي‌ترين دغدغه‌ها است.
حفاظ شاخ گوزني يکي از در دسترس ترين و بهترين ابزارهايي است که مي‌توان با آن موضوع امنيت را براي يک ساختمان با هر تعداد طبقه تأمين کرد ابزاري که علاوه بر سادگي در نصب نيازي به نگهداري از آن وجود ندارد و مي‌توان آن را با هر رنگ و ميزان تراکمي که مد نظر باشد تهيه و نصب کرد .



حفاظ شاخ گوزني امنيت خانه را افزايش مي‌دهد

حفاظ شاخ گوزني در اندازه هاي متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولي و تراکم بالا
با مناسب ترين قيمت و کيفيت
09194915895

با توجه به نياز خود مي‌توانيد هراندازه‌اي که موردنيازتان است را انتخاب کنيد حفاظ شاخ گوزني از فولاد ساخته شده که به‌راحتي قابل شکستن و يا خم شدن نمي‌باشد حفاظ شاخ گوزني مي‌تواند همانند يک نگهبان از خانه شما مراقبت کند .

حفاظ شاخ گوزني يکي از بهترين و جديدترين انواع حفاظ ديوار است شکل ظاهري اين حفاظ شما را به ياد شاخ هاي گوزن مي اندازد شاخ هاي گوزن مهم ترين وسيله دفاعي اين حيوان هستند سرشاخه هاي حفاظ شاخ گوزني بسيار تيز است به همين دليل است که عبور از اين حفاظ کاري محال است.
جنس حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد است.



اين حفاظ براي تمام ديوارها با عرضهاي مختلف مناسب است. به همين دليل مي توان از اين حفاظ براي برقراري امنيت در بالکن و حياط هاي کوچک آپارتماني استفاده کرد مي توان در اطراف باغهاي شخصي و ويلاها حفاظ شاخ گوزني نصب کرد .

زيبا است و زيبايي ظاهري ساختمان را حفظ مي کند .

بسيار ايمن است و به افراد اجازه عبور نمي دهد .

براي ديوارهاي کوتاه بسيار مناسب است .

در تمام مکانها مي توان از حفاظ ديوار استفاده کرد .

حفاظ ديوار به عنوان نرده هم کاربرد دارد .

احتمال سرقت از حفاظ شاخ گوزني بسيار پايين است. 

کيفيت و دوام حفاظ شاخ گوزني بسيار بالا است .

براي مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني به سايت و تلفن همراه مراجعه نماييد: سايت: https://hefazeiran.ir
تلفن همراه: 09194915895

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : تولید,کننده,مستقیم,حفاظ,های,ساختمانی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397 ساعت: 14:41

COMPAX X3دستگاه فلزياب

  دستگاه فلزياب کامپکس ايکس تري

COMPAX X3

 

داراي نمايشگر LCD تمام ديجيتال و خروجي صوتي

داراي مد تمام فلزات به منظور تشخيص هر نوع فلز

داراي مد تفکيک طلا با دقت بسيار بالا

سيستم تعيين درصد کشف هدف

کد 3 رقمي اختصاصي جهت فعال نمودن دستگاه

داراي ثبات تنطيم و پايداري بالا

داراي چراغ صفحه نمايش براي ديد در شب

نقطه يابي دقيق هدف

در صورت نياز به مشاوره و اطلاعات بيشتر در خصوص دستگاه فلزياب، طلاياب، گنج ياب با شرکت فلزياب پرشين تماس حاصل فرماييد.

09124555154

09124551985

https://felezyabpersian.com/fa/

 

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : COMPAX,X3دستگاه,فلزیاب, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 198 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 21:01

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت آنالیز و تحلیل خانه House in Raizan Forest

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت آنالیز و تحلیل خانه House in Raizan Forest

    دید کلی :

    دانلود فایل پاورپوینت آنالیز و تحلیل خانه House in Raizan Forest اثر Rhythmdesign واقع در ژاپن ، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش بصورت آنالیز گرافیکی جهت ارائه دانشجویان رشته معماری ، همراه با یک هدیه ویژه.

    توضیحات کامل :

    فایل پاورپوینت آنالیز و تحلیل خانه House in Raizan Forest اثر Rhythmdesign واقع در ژاپن ، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش بصورت آنالیز گرافیکی جهت ارائه دانشجویان رشته معماری ، همراه با یک هدیه ویژه.

    بخشی از متن:
    مشخصات کلی پروژه:
    • Architects
    Rhythmdesign
    • Location
    Itoshima, Japan
    • Architect in Charge
    Kenichiro Ide
    • Design Team
    Kenichiro Ide, Yuta Kinai
    • Area
    118.0 sqm
    • Project Year
    2012

    خواسته کارفرما:
    ساخت خانه در یک منطقه تفریحی با حفظ منظره اصلی سایت
    و…

    فهرست مطالب:
    معرفی کلامی
    بیان گرافیکی
    1- پلان
    2- تفکیک پلان
    3 – تصاویر داخلی
    4 – تصاویر خارجی
    عوامل موثر در شکل گیری طرح
    1- خواسته های کارفرما
    1-1- ساخت خانه در یک منطقه تفریحی با حفظ منظره اصلی سایت
    2- تفکرات معمار
    2-1- خانه ای با حفظ توپوگرافی منطقه
    2-2- حفاظت خانه در برابر رطوبت
    2-3- ایجاد ارتباط بصری با محیط پیرامونی(منظر پانورامیک)
    2-4- ایجاد فضاهای مختلف در خانه و زیرخانه
    2-5- مصالح پایدار(چوب ، شیشه ، فولاد و بتن)
    2-6- نورگیر گسترده
    3- برداشت های شخصی
    3-1- انسجام در عناصر بکار رفته
    3-2- فضای تراس وسیع (هوای خنک و نور بیشتر)
    3-3- حس زندگی
    3-4- حس سبکی
    3-5- 3-5- حس حرکت(پله ای بودن نما- تراس پله ای سریلانکا)
    3-6- حسن سکون(سقف خانه)
    3-7- دوگانگی(رنگ داخل و بیرون)
    زبان معماری
    روند شکل گیری نما و پلان
    نما و مقطع ساختمان

    این فایل با فرمت پاورپوینت در 51 اسلاید قابل ویرایش بصورت آنالیز گرافیکی جهت ارائه دانشجویان رشته معماری تهیه شده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آنالیز,و,تحلیل,خانه,House,in,Raizan,Forest, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 224 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 13:31

تلتونیکا سری FMA1 

ردیاب خودرو تلتونیکا سری FMA1

سری دیگر از محصولات طراحی و تولید شده ردیاب خودرو شرکت تلتونیکا، ردیاب های تلتونیکا سری FMA1 هستند که با عنوان “ردیاب خودرو پیشرفته” روانه بازار جهانی شده اند.

شرکت تلتونیکا بزرگترین کمپانی طراحی و تولید ردیاب در جهان با سابقه ۲۰ ساله خود هر ساله سری جدیدی از تکنولوژیهای انحصاری خود را در قالب دستگاه های ردیابی و کنترل ناوگان تولید مینماید.

تلتونیکا سری FMA1 شامل دو مدل FMA110 و FMA120 می باشد.

ردیاب خودرو FMA110 و ردیاب خودرو FMA120 شباهت و کارآیی مشابهی دارند.

تفاوت این دو مدل ردیاب خودرو در باتری داخلی آنهاست که مدل FMA110 فاقد باتری داخلی و مدل FMA120 دارای باتری داخلی می باشد.

عدم استفاده از باتری داخلی در مدل FMA110 تنها بدلیل کاهش قیمت مصرف کننده بوده که اختلاف ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی را رقم میزند.

همانطور که اشاره شد، شرکت تلتونیکا با توجه به فروش گسترده محصولاتش در سرتاسر جهان، این امکان را برای مشتریانش فراهم نموده تا با تنوع بالاتری از محصولات نسبت به سایر رقبایش روبرو باشند و این امر کمک شایانی به محبوبیت و رضایتمندی مشتریان از این شرکت نموده است.

در زیر به معرفی تکنولوژی های بکار رفته در طراحی و ساخت تلتونیکا سری FMA1میپردازیم:

  • ماژول های GPS و GSM نسل جدید:

    ماژول های GPS و GSM نسل جدید

با استفاده از ماژول GNSS یکپارچه که ماهواره های GPS, GLONASS, GALILEO, BEIDOU, SBAS, QZSS را پوشش می دهد، تجربه ردیابی شما بهتر از همیشه خواهد بود.

حساسیت بالاتر، سریع تر و شروع سرد و گرم سریع تضمین می کند که ناوگان شما بسیار دقیق ردیابی می شود.

 

 

  • پروتکل تک سیمه:

    پروتکل تک سیمه

پشتیبانی از پروتکل تک سیمه این امکان را به شما می دهد که رانندگان در حال رانندگی را شناسایی کنید.

بنابراین با iButton و RFID ID شما می توانید از دسترسی های غیر مجاز به وسیله نقلیه جلوگیری نمایید.

این پروتکل قابلیت اتصال چند سنسور دما همزمان را نیز فراهم مینماید.

سنسور دما به شما این امکان را می دهد که دمای بار خود را مانیتور نمایید.

 

 

  • تشخیص سفر:

    تشخیص سفر

تشخیص آسان ابتدا و انتهای سفر این امکان را می دهد که گزارش از زمان دقیق، محل، فاصله طی شده در هر سفر را داشته باشید.

همچنین در پایان هر روز می توانید تعداد سفر یا تعداد بارگیری و تخلیه بار را گزارش گیری نمایید.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ردیاب,خودرو,تلتونیکا,سری,FMA1, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 21:34

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ایران,توریست,جاذبه,های,گردشگری,ایرانگردی,و,جهان,گردی,ایرانگردی و جهان گردی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 22:21

شرکت مهندسین يکتا بنا ي زيماکه به همت تیمی از کارشناسان با تجربه و با هدف حضور در پروژه‌های عمرانی و

زیربنایی در جهت مشارکت در آبادانی و توسعه کشور با مديريت مهندس اکبري تاسيس گرديده است و خدمات زير را

ارايه ميدهد

طراحی و اجرای اضافه طبقه و... با سازه های نوین lsf,cfs 
 

طراحی و اجرای نما های خشک 
 

اجرای انواع پوشش های سقف (ساندویچ پانل ،شینگل ،...)
 

طراحی و اجرای کناف (پوشش دیوار ،دکوراتیو سقف،پارتیشن)

راههاي تماس با شرکت و مشاوره رايگان
 

www.zima.company
[email protected]

09126169145
02165318256-87

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : یکتا,بنا,ی,زیما,شرکت مهندسین یکتا بنا ی زیما, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 0:12

درمان چاقی، دیابت و کبد چرب با دمنوش های گیاهی

چاقی و تاثیر دمنوش های گیاهی

امروزه خیلی از افراد به دنبال رسیدن به کاهش وزن و تناسب اندام هستند. برای رسیدن به این هدف راه های بسیار زیادی پیش روی ماست اما می خواهیم بدانیم کدام راه بی خطر، کم هزینه و اثر بخش است. همان طور که می دانید روش های لاغری که منشا آن عمل های جراحی است هزینه های بالایی دارد و از خطر آن نمی توان غافل شد. یک روش دیگر ورزش و پیاده روی است که بی خطر و اثر بخش است اما نیاز به زمان و پشتکار دارد، این روش نیازمند یک مکمل برای اثربخشی در زمان کمتر است. با کمک پک لاغری و پیاده روی یا ورزش حتی در منزل طی یک مدت کوتاه می توانیم کاهش وزن و کاهش سایز داشته باشیم و در عین حال سلامت شخص فدای لاغری و کاهش وزن نمی شود. پک لاغری نیوشا در کنار یک رژیم غذایی مناسب تاثیرات مثبتی در روند کاهش وزن دارد که شامل دمنوش هایی است که متناسب با مزاج و غلبه مزاج هر شخص تجویز می شود و در کنار آن حرکات اصلاحی، ورزش، پیاده روی و چند روش راحت و موثر استفاده می شود تا شخص بتواند علاوه بر کاهش وزن به سلامت جسم خود کمک کند و دیگر بیماری های احتمالی مانند ریزش موی خود را بهبود دهد. پس در یک دوره کوتاه شاهد تاثیرات شگفت انگیز این روش خواهیم بود.

طب سنتی و گیاهان داروئی در زمینه کاهش  وزن ، چربی سوزی، افزایش متابولیسم بدن، افزایش حجم ادرار، پاکسازی بدن و دفع چربی مورد توجه بسیاری از افراد است چرا که استفاده از داروهای شیمیایی برای رفع این مشکلات عوارض جانبی بسیاری دارد. طب سنتی چاقی را از رطوبت مزاج می داند پس افرادی که در مزاج آنها رطوبت و یا غلبه ی رطوبت وجود دارد دچار اضافه وزن و چاقی می شوند. از همین رو تجویز پک لاغری نیوشا بر مبنای مزاج و غلبه مزاج افراد توصیه می گردد که موجب ایجاد تعادل مزاج و کاهش وزن در شخص می شود

دیابت و تاثیر دمنوش های گیاهی

دیابت یک بیماری است که به چند گروه مختلف دسته بندی شده و هم از نظر طب نوین و هم از نظر طب سنتی علت شایع این بیماری کم تحرکی، کاهش فعالیت روزانه و رژیم غذایی نامناسب است. در طب نوین این بیماری به چهار گروه دیابت نوع یک، دیابت نوع دو، دیابت بارداری و دیابت با بیماری های دیگر تقسیم بندی شده و متناسب با هر نوع داروهای متفاوتی تجویز می شود. در طب سنتی منشا دیابت امروزی سودا است و به عنوان دیابت سرد معرفی می شود. یعنی افرادی که دارای مزاج سودا هستند و یا غلبه سودا دارند با احتمال بالایی مبتلا به بیماری دیابت می شوند از همین رو در طب سنتی از سودازدای طبیعی و گیاهان داروئی با مزاج گرم برای درمان این بیماری استفاده می شود. برای توصیه دمنوش نیوشا به افرادی که مبتلا به این بیماری هستند در ابتدا شخص باید به طور دقیق مزاج شناسی شود و مزاج پایه و غلبه او مشخص شود تا متناسب با آن دمنوش هایی در پک دیابت شخص قرار داده شود. گیاه گزنه بسیار مفید برای افراد دیابتی است از این رو برخی افراد به دنبال استفاده از عرق گزنه می روند اما متاسفنه باید گفت تاثیری مثبتی که دم کرده و دمنوش بر روی بدن دارد در عرقیجات نیست پس توصیه می شود حتما از دم کرده و دمنوش های گیاهان داروئی استفاده شود.

کبد چرب و تاثیر دمنوش های گیاهی

کبد چرب از جمله بیماری های خطرناک و کشنده است که متاسفانه امروزه بسیاری افراد در سنین مختلف به آن دچار می شود. بسیاری از افراد به دنبال پیشگیری و درمان آن با کمک گیاهان داروئی و درمان های خانگی هستند. اصلاح رژیم غذایی و استفاده از سبزیجات و تتاسب اندام نکته ی بسیار مهم در پیشگیری و درمان همه ی بیماری ها از جمله کبد چرب است. در بهبود این بیماری لازم است که شخص از غذاهای سرخ کردنی و چرب استفاده نکند و به طور متعادل نه به صورت سریع و غیر اصولی کاهش وزن داشته باشد توجه داشته باشید کاهش وزن سریع و غیر اصولی این بیماری و بسیاری از بیماری های دیگر را تشدید می کند. برخی گیاهان داروئی برای درمان این بیماری توصیه می شود و استفاده از دمنوش نیوشا که مرتبط با این بیماری است به پاکسازی کبد کمک زیادی می کند و تاثیر زیادی در بهبود این بیماری دارد. در فروشگاه اینترنتی نیوشا خواص دمنوش ها شرح داده شده است و تاثیرات آنها بر بیماری ها ذکر شده است.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : درمان,چاقی,دیابت,و,کبد,چرب,با,دمنوش,های,گیاهی,درمان چاقی, دیابت و کبد چرب با دمنوش های گیاهی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 202 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 19:36

باتری گوشی سامسونگ S4 در لبه بالای دستگاه خروجی 3.5 میلی‌متر هدفون، میکروفن ثانویه و همچنین دریچه مربوط به فرستنده اینفرارد برای کنترل ابزارهای صوتی و تصویری همچون تلویزیون و پلیرها قرار داده شده است. در لبه پایین تلفن نیز درگاه میکرو USB قابل مشاهده است. نکته آخری که لازم می‌دانیم در بخش طراحی به آن اشاره کنیم وجود دریچه‌های بسیار زیاد مربوط به سنسورها، دوربین جلو، هدفون‌های ثانویه و فرستنده اینفرارد و غیره است. این دریچه‌ها باعث بی‌نظمی در طراحی کلی دستگاه شده‌اند. باتری گوشی سامسونگ S4 به عنوان مثال ال جی تمام این سنسورها را به شکل خاصی مخفی کرده که تا به مکان مربوط به آنها با دقت نگاه نکنید، متوجه آنها نخواهید شد یا اچ‌تی‌سی در این زمینه خلاقانه عمل نموده و فرستنده اینفرارد را با دکمه پاور یکپارچه نموده است.

صفحه نمایش

باتری گوشی سامسونگ S4 سامسونگ با معرفی گلکسی اس 4 ثابت کرد که توان افزایش تراکم پیکسل‌ها در صفحه نمایش AMOLED را دارد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED با تراکم 441 پیکسل در اینچ است. کره‌ای‌ها برای رسیدن به این تراکم بالا از چیدمان جدیدی برای ساب-پیکسل‌ها بهره بردند که پیش‌تر در یک مقاله اختصاصی با عنوان « پیکسل های الماسی: بررسی چیدمان خاص ساب-پیکسل ها در گلکسی S4 » به بررسی آن پرداختیم.

وضوح تصویر و عمق رنگ مشکی در این صفحه نمایش فوق‌العاده است. از طرفی OLEDها همواره زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه می‌دهند و صفحه نمایش اس 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از هر جهت که به آن نگاه کنید،باتری موبایل افتی در کیفیت تصویر مشاهده نخواهید کرد. یکی از مشکلات همیشگی صفحه‌های نمایش AMOLED دقت پایین آنها در نمایش رنگ سفید است که در گلکسی اس 4 این مشکل بطور خارق‌العاده‌ای حل شده است و صفحه نمایش آن به خوبی قادر به نمایش رنگ سفید است.

OLEDها رنگ‌ها را بصورت اشباع شده نمایش می‌دهند، بسیاری از مردم از جمله برخی از افراد تیم زومیت رنگ‌های OLEDها را دوست دارند. اما صفحه‌های نمایش LCD رنگ‌ها را طبیعی‌تر از OLEDها نمایش می‌دهند. باتری گوشی در کل صفحه نمایش S4 یکی از بهترین‌های بازار است و لذت استفاده از تلفن را دو چندان می‌کند.

به لطف سفید واقعی و مشکی عمیق، کنتراست تصویر این صفحه نمایش فوق‌العاده است و تماشای فیلم و بازی‌های مختلف در آن را لذت بخش می‌کند.

سامسونگ از نسل سوم محافظ شیشه گوریلا گلس در S4 بهره برده که به دلیل ضخامت کمتر نسبت به نسل قبل، نور را کمتر منعکس نموده و تصاویر را شارپ‌تر نمایش می‌دهد. باتری گوشی سامسونگ S4 صفحه لمسی خازنی پیشرفته بکار گرفته شده در S4 ساخت شرکت Synaptics است. این صفحه لمسی قادر است حرکت انگشت از فاصله 2 سانتی متری نسبت به تلفن را تشخیص دهد.باتری موبایل سامسونگ نیز قابلیت نرم افزاری خاصی را تحت عنوان AirView و Air Gesture در S4 اضافه نموده تا بتوان از این امکان برای پیش‌نمایش بخش‌های مختلف سیستم‌عامل بهره برد. علاوه بر این در گلکسی اس 4 می‌توان همچون لومیا 920 با دستکش از صفحه نمایش لمسی استفاده کرد. البته برای استفاده در هوای سرد و با دستکش باید ابتدا به بخش تنظیمات تلفن مراجعه نموده و گزینه Extra Sensitivity Mode را فعال کنید.

باتری گوشی سامسونگ S4

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : باتری,گوشی,سامسونگ,S4, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 219 تاريخ : جمعه 28 دی 1397 ساعت: 2:16

 

 

فلزیاب شرکت تیوا

دستگاه فلزیاب طلایاب گنج یاب ایگل EAGLE GTA 2500

این دستگاه فلزیاب نسبت به همه نوع فلز حساس بوده و می‌تواند وجود هر نوع فلزی را در حوضه‌ای عملکرد خود در زیر زمین و یا زیر آب تشخیص دهد و با توجه به میزان برد دستگاه می‌توان از آن برای ردیابی لوله‌های فلزی، کابل‌ها و یا سایر موانع فلزی در زیر زمین نیز استفاده نمود.
طرز کار این دستگاه بسیار ساده بوده و کلیهٔ تنظیمات مورد نیاز بطور اتوماتیک در داخل آن انجام می‌شود. به دلیل بهره گیری از روش القای پالس در این دستگاه نیازی به جبران سازی‌های عوامل محیطی و شرایط زمین نبوده و در همه نوع ترکیبات خاک، زمین مرطوب، نمکزار و حتی در سطح آب‌های شور نیز قابل استفاده می‌باشد.
این دستگاه علاوه بر عملکرد فلزیابی به سیستم تفکیک نیز مجهز شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه از باطری قابل شارژ تامین می‌گردد و نیازی به تعویض باطری نمی‌باشد، کافیست پس از تخلیه، آن را به وسیله شارژر مخصوص که به همراه دستگاه ارائه می‌ شود شارژ نمود.


فلزیاب ایگل 2500

فوائد
سیستم پالسی فوائد زیادی دارد از جمله قابلیت استفاده از دیسک بزرگ به قطر ۴۰ و همچنین استفاده از لوپ‌های متفاوت و قدرت فرستنده بسیار بالا مخصوصا زمانیکه شما به کاوش در عمق مشغول هستید هر گونه لوپی با هر اندازه و شکل را با تنظیم مخصوص به خود می‌توان به دستگاه وصل کرد.
دستگاه فلزیاب  GTA۲۵۰۰ توانایی کاوش در عمق را با هر گونه لوپی به شما می‌دهد.
دستگاه ایگل جی تی آی 2500 قادر به یافتن مکان شی فلزی در هوا به‌‌ همان اندازه‌ای که در زیر زمین قادر می‌باشد

گنج یابGTA ۲۵۰۰ به فلزات غیر آهنی مخصوصاً طلا بسیار حساس می‌باشد

و با داشتن امکان تفکیک و نیز باطری سیار کاوشی بی‌نظیر را پدید می‌ آورد.

مشخصات:
دارای نمایشگر تمام دیجیتال و خروجی صوتی
دارای مد ALL METAL به منظور تشخیص هر نوع فلز
دارای مد تفکیک طلا (GOLD) با دقت بسیار بالا
دارای سیستم تعیین درصد کشف
امکان تنظیم دستگاه برای شرایط محیطی در خاک‌های مختلف
دارای چراغ صفحه نمایش برای دید در شب
نقطه یابی دقیق هدف و پیدا کردن در عمق زیاد
دارای نمایشگر وضعیت شارژ باتری
دیسک به قطر ۴۵cm
عمق کاوش ۸ متر

مزایا و ویژگی‌های Eagle GTA ۲۵۰۰:

  • حساسیت بالا به انواع فلزات
  • حساس نبودن به آب نمک و یا خاک با املاح معدنی
  • قابل اطمینان با استفاده آسان و ساده
  • استفاده از سیستم دیجیتال برای بهره گیری بهتر
  • نقطه یابی دقیق با لوپهای بزرگ
  • کاوش آسان و موثر مناطقی با مساحت زیاد
  • کارکرد در زمین با سطح نا‌هموار
  • ساختمان مکانیک محکم و با دوام دستگاه
  • وجود لوپ‌های گوناگون برای کاوش
  • واکنش سریع صوتی همراه با کنترل نوسان ولتاژ
  • نمایش گر وضعیت شارژ باطری روی صفحه LCD
  • وجود سیستم تنظیم هوشمند جهت تنظیم دستگاه
  • داشتن حالت کاوش، تفکیک
  • استفاده از دو ولوم جهت تنظیم دستگاه TUN، SET
  • داشتن کیف مقاوم و ضد ضربه در برابر حوادث
  • دارای چراغ صفحه LCD یا صفحه (دیجیتالی)

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت ف لزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://tivametaldetector.com/

https://tiwametaldetectors.com/

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : دستگاه,فلزیاب,طلایاب,گنج,یاب,ایگل,EAGLE,GTA,2500, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 0:06

شناخت تیپ بدنی و برنامه بدنسازی اولین قدم شروع بدنسازی

تفاوت زن و مرد در بدنسازی

ذخیره انرژی بانوان کمتر از مردان و قدرت مطلق آنها نیز در حدود دو سوم آقایان است،اما بخش اصلی تفاوت موجود در انجام اعمال ورزشی بین مردان و زنان مربوط به تفاوت های ابعاد و ترکیبات بدن آنهاست

ابعاد و ترکیبات بدن

در مقایسه با مرد متوسط بزرگسال حدودا:
1
هفت تا ده سانتی متر کوتاه تر
2 در کل وزن بدن ده تا دوازده کیلوگرم سبک تر
3 دارای پنج تا هشت کیلوگرم بافت چربی بیشتر
4 دارای بیست تا سی کیلوگرم وزن بدون چربی کمتر(عمدتا ماهیچه،استخوان و اعضای بدن)میباشد.
به طور کلی این تفاوت ها مربوط به هر دو دسته مردان و زنان ورزشکار و غیر ورزشکار است.
با وجود اینکه تنومند ترین ورزشکاران زن به طور قابل توجهی از افراد هم سن و سال غیر ورزشی خود تنومند تر میباشند،لیکن هنوز دارای جثه ای در حدود مردان متوسط غیر ورزشی هستند.

 


چربی بدن در بدنسازی

تفاوت های مربوط به داشتن چربی در بانوان در ورزش های مختلف تظاهرات متفاوتی را ایجاد میکند.به طور مثال در ورزش شنا تفاوت های جنسی مربوط به ترکیب بدن زنان یک برتری برای آنها به حساب می آید،درحالی که در دوی سرعت،مردان دارای این برتری میباشند.در آب چربی بیشتر بدن زنان سبب کمتر به زیر آب رفتن آنها شده که در نتیجه منجر به کاهش میزان دفع انرژی در هر واحد از مسافت شنا میگردد.
به بیان ساده،زنانی که مسافتی برابر با مردان را شنا میکنند در هر واحد وزن خود به بیست درصد انرژی کمتری نیاز دارند.
در دویدن چربی اضافه بدن زنان ایجاد یک بار اضافی کرده و بر این اساس این موضوع مشابه دویدن در حال حمل یک کوله پشتی پر از آجر است.متخصصان و مربیان ریل فیت بهترین مشاور برای ارائه بهترین برنامه بدنسازی بسته به تیپ بدنی شما میباشند

تفاوت های احتمالی ساخت بدنی

زنان به طور متوسط دارای لگن خاصره ی عریض تر از مردان میباشند.
در دوها به ویژه دو سرعت این بدان معناست که زنان می باید لگن خاصره ی خود را بیشتر جابه جا کنند تا بتوانند مرکز ثقل بدن خود را در روی پای اتکا حفظ کنند.
در نتیجه،عضلات لگنی بیشتری درگیر شده و لذا کارایی مکانیکی را در هنگام دویدن کاهش میدهد.
در بدنسازی این موضوع تفاوت زیادی را ایجاد نمیکند و تنها در حین اجرای بعضی از حرکات باید به این تفاوت توجه بیشتری داشت،زیرا این موقعیت اناتومیکی در بعضی شرایط بانوان را مستعد آسیب دیدگی میسازد.

هموگلوبین و خون

همانطور که میدانید،هموگلوبین ترکیبی است که در گلبول های قرمز خون موجود است و حمل بخش اعظم اکسیژن را از ریه ها به عضلات بر عهده دارد.
انجام تمرینات ورزشی محرکی است برای خون سازی زیرا نیاز بدن به مواد غذایی و اکسیژن افزایش پیدا میکند و در نتیجه بهترین راه حل مقابله با این مسئله افزایش میزان خون است و این خود باعث افزایش نیاز بدن به آهن و مواد غذایی لازم برای خون سازی میشود. وبسایت ریل فیت یکی از بهترین منابع تشخیص تیپ بدنیتان میباشد
مقدار هموگلولین و حجم خون در زنان به طور طبیعی کمتر از مردان است،در زنان غیر ورزشکار نسبت به مردان غیر ورزشکار این مقدار 25 درصد و در زنان ورزشکار نسبت به مردان ورزشکار 10 درصد است.
همانطور که از ارقام بالا مشخص است ورزش باعث کاهش اختلاف این میزان کسر خون میشود اما به شرطی که ورزشکار از کمبود آهن و مواد غذایی که برای خون سازی هستند رنج نبرد و به عبارتی از تغذیه مناسبی برخوردار باشد.
به دلیل قاعدگی ماهانه،تعداد زیادی از بانوان دچار کم خونی هستند اما نباید قرص های آهن را خود سرانه مصرف کرد،زیرا کم خونی میتواند دلایل زیادی داشته باشد و یکی از آنها کمبود آهن است.
قبل از شروع تمرینات ورزشی با انجام آزمایش خون و مشورت پزشک مطمئن شوید که دچار کم خونی نیستید،زیرا فعالیت های ورزشی اگر ورزشکار از تغذیه خوبی برخوردار نباشد و در عین حال دچار کم خونی هم باشد باعث بروز و تشدید عوارض آن میشوند.

برای دریافت مشاوره و خرید برنامه بدنسازی از وبسایت ریل فیت بازدید بفرمایید

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : اولین,قدم,شروع,بدنسازی,شناخت تیپ بدنی و برنامه بدنسازی اولین قدم شروع بدنسازی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 2:25

توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني با ساختار فلزي که از ميلگرد هاي تيز و فرم داده شده تشکيل شده است که کل سطح ديوار را با نماي زيبا همچون بوته خار پوشش ميدهد و عبور از آن را غير ممکن مي نمايد.
قابل اجرا بر روي انواع ديوار – نرده – حصار دراندازه هاي متفاوت و رنگ دلخواه شما ميباشد.
 


حفاظ شاخ گوزني در اندازه هاي متفاوت:

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولي و تراکم بالا
با مناسب ترين قيمت و کيفيت
09194915895
 


حفاظ شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان مزيت‌هايي نيز دارد که شامل:

استحکام زياد

نصب سريع

امنيت بالا

ظاهر زيبا

حفاظ شاخ گوزني يکي از بهترين و جديدترين انواع حفاظ ديوار است شکل ظاهري اين حفاظ شما را به ياد شاخ هاي گوزن مي اندازد شاخ هاي گوزن مهم ترين وسيله دفاعي اين حيوان هستند سرشاخه هاي حفاظ شاخ گوزني بسيار تيز است به همين دليل است که عبور از اين حفاظ کاري محال است.
جنس حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد است. براي رنگ آميزي حفاظ شاخ گوزني از رنگ روغني استفاده مي شود .

اين حفاظ براي تمام ديوارها با عرضهاي مختلف مناسب است. به همين دليل مي توان از اين حفاظ براي برقراري امنيت در بالکن و حياط هاي کوچک آپارتماني استفاده کرد مي توان در اطراف باغهاي شخصي و ويلاها حفاظ شاخ گوزني نصب کرد .



زيبا است و زيبايي ظاهري ساختمان را حفظ مي کند .

بسيار ايمن است و به افراد اجازه عبور نمي دهد .

براي ديوارهاي کوتاه بسيار مناسب است .

در تمام مکانها مي توان از حفاظ ديوار استفاده کرد .

حفاظ ديوار به عنوان نرده هم کاربرد دارد .

احتمال سرقت از حفاظ شاخ گوزني بسيار پايين است .

کيفيت و دوام حفاظ شاخ گوزني بسيار بالا است .

براي مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني به سايت و تلفن همراه مراجعه نماييد:

سايتhttps://hefazeiran.ir
تلفن همراه: 09194915895

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,های,ساختمانی, و حفاظ سرنیزه رو دیواری, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 5:03

لینک دوستان

خبرنامه