لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

 

ميزان بالاي کامنت گذاري در پيج شما به الگوريتم اينستاگرام نشان مي‌دهد که پيج شما چه ميزان محبوب و مورد توجه است. در واقع اگر شما توليد محتواي عالي داشته باشيد، بازخورد بيشتري در بين کاربران به دنبال خواهد داشت. در واقع، ايستاگرام، پست‌ها را بر اساس فاکتورهايي رتبه‌بندي مي‌کند. يکي از اين فاکتورها تعداد لايک‌ها و کامنت‌هاي يک پست مي‌باشد.

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

اگر پست شما توسط افراد بيشتري لايک شود و کامنت‌هاي بيشتري را دريافت کند، از نظر الگوريتم اينستاگرام يک پست پرطرفدار است؛ به همين دليل احتمال نمايش آن در تب Explore بسيار بالا مي‌رود. نمايش پست شما در Explore، موجب مي‌شود افراد بيشتري که شما را فالو نکرده‌اند، نيز پست شما را مشاهده کنند. بازديدکنندگان جديد نيز ممکن است پست شما را لايک کنند، برايتان کامنت بگذارند و اگر پيجتان مورد پسندشان قرار گرفت، شما را فالوو کنند. بنابراين تاثير کامنت در اينستاگرام در افزايش فالوور پيج بسيار زياد است.

https://gitlab.bsc.es/SaimaMarin2

 

البته بايد گفت رتبه‌بندي پيج فقط بر اساس تعداد لايک و کامنت يک پست نيست. بلکه اينستاگرام به طور کلي تعاملات کاربران با پست‌هاي قبلي شما را نيز بررسي مي‌کند و الويت پيج شما را تعيين مي‌کند. همچنين، فاکتور ديگر رتبه‌بندي يک پست، زمان اشتراگ‌گذاري آن مي‌باشد. بنابراين، براي بالا رفتن اعتبار پيج خود، بايد محتواهاي خوبي را توليد کنيد که محبوبيت بيشتري داشته باشد. همچنين اين محتواها بايد در بهترين زمان منتشر شوند، تا بيشترين بازخورد را دريافت کنند.

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/SaimaMarin2

 

 روش‌هاي دريافت کامنت اينستاگرام

حال که با تاثير کامنت در اينستاگرام آشنا شديم، بايد به دنبال روش‌هايي باشيم که کامنت بيشتري را از کاربران دريافت کنيم. يکي از اصلي‌ترين روش‌هاي دريافت کامنت، درخواست از کاربران است. شما مي‌توانيد در پايان کپشن از کاربران درخواست کنيد براي حمايت از شما کامنت بگذارند. ولي بهترين کار، استفاده از روش‌هاي خلاقانه براي دريافت کامنت است. براي مثال شما مي‌توانيد يک جمله را به صورت ناتمام بنويسيد و از کاربران بخواهيد اين جمله را با سليقه خود پايان دهند. همچنين شما مي‌توانيد يک سوال بپرسيد و از کاربران بخواهيد جواب خود را کامنت کنند.

يکي ديگر از بهترين روش‌هاي دريافت کامنت اينستاگرام، اين است که از کاربران بخواهيد دوستانشان را تگ کنند. شما مي‌توانيد پست‌هاي سرگرم‌کننده يا محتوايي آگاهي‌بخش را در پيجتان بگذاريد و از کاربران بخواهيد که دوستان و خانواده‌شان را تگ کنند. کاربران با تگ کردن ديگران، علاوه بر اينکه براي شما کامنت مي‌گذراند، باعث مي‌شوند افراد بيشتري نيز ازپيج شما بازديد کنند، يا حتي پيج شما را فالوو کنند و در نهايت از مشتريان پيج شما شوند.  اين مسئله به تنهايي نشان دهنده تاثير کامنت در اينستاگرام است.

توجه داشته باشيد که پاسخ دهي کامنت‌ها بسيار اهميت دارد. پاسخ‌دهي به کامنت کاربران، نشان‌دهنده ادب و احترام شماست. علاوه‌ براين، کاربران بيشتري را ترغيب مي‌کند که براي شما کامنت بگذارند. در هنگام پاسخ دادن به کامنت،نيز بهتر است، مواردي را رعايت کنيد. براي مثال از پاسخ‌دهي با استفاده از چند جمله تکراري و کليشه‌اي و چند ايموجي خودداري کنيد. شما مي‌توانيد در هنگام پاسخ‌دهي با صميمت نام مخاطب را به کار ببريد. همچنين مي‌توانيد در پاسخ کامنت کاربران، کامنتي بگذرايد و از آن‌ها تشکر کنيد و سوالي را مطرح کنيد؛ به اين صورت شما مي‌توانيد کامنت‌هاي فراواني را از کاربران دريافت کنيد. با به کار بردن اين راهکارها شما با تاثير کامنت در اينستاگرام به صورت ملموس آشنا خواهيد شد و از نتايج آن شگفت‌زده مي‌شويد.

چگونه کامنت خود را در اينستاگرام حذف کنيم؟

در هنگام استفاده از اينستاگرام ممکن است شما در زير پست کاربران ديگر نظر خود را ثبت کنيد؛ اما پس از ثبت کامنت منصرف شويد و تصميم بگيريد که کامنت خود را حذف کنيد. اما چگونه کامنت خود را در اينستاگرام مخفي کنيم؟ اينستاگرام براي شما اين امکان را فراهم کرده است که هر زمان که تمايل داشته باشيد، کامنت خود را از زير پست ديگران حذف کنيد. يکي از مواردي که ممکن است شما تصميم به حذف کامنت خود داشته باشيم وجود غلط املايي در کامنت است، زيرا در اينستاگرام نسخه کنوني امکان ويرايش کامنت وجود ندارد.

براي حذف کامنت خود از زير يک پست، ابتدا بايد پست مربوطه را باز کرده، سپس انگشت خود را بر روي کامنت مورد نظر قرار داده و به سمت چپ بکشيد. آيکون سطل آشغال قرمز رنگ ظاهر شده را کليک کنيد تا پيام شما به طور کامل حذف شود. توجه داشته باشيد در نسخه در حال حاضر اينستاگرام، پس از حذف کامنت راهي براي بازگرداندن آن وجود ندارد.

حذف کامنت ديگران در اينستاگرام

شما در اپليکيشن اينستاگرام علاوه بر مديريت کامنت‌هاي خود مي‌توانيد نظراتي را که در مورد پست شما درج شده است را نيز کنترل کنيد. گاهي ممکن است کاربري در زير پست شما کامنت ناپسندي را درج کرده باشد و شما مايل نيستيد که کاربران ديگر اين کامنت را مشاهده نمايند. در اين صورت ممکن است شما تصميم بگيريد اين کامنت را به طور کامل حذف کنيد. حذف کامنت ديگران از زير پست شما بسيار آسان است.

براي حذف کامنت ديگران از زير پست شما، بايد پس از ورود به کاربري خود، پست مربوطه را باز کنيد. با انگشت کامنت را به سمت چپ بکشيد، با کليک کردن بر روي آيکون سطل آشغال قرمز رنگ، کامنت مورد نظر حذف مي‌شود. شما با استفاده از اين روش مي‌توانيد هر پيامي درباره پست اينستاگرام خود را حذف کنيد. در نسخه‌هايي از اينستاگرام که تا کنون منتشر شده است، امکان بازگشت کامنت‌هاي حذف شده وجود ندارد.

آيا وقتي که کامنت فردي را از پست خود حذف مي کنيد، متوجه مي‌شود؟

اين سوال ممکن است براي افراد به وجود بيايد که آيا پس از اينکه کامنت فردي را از زير پست خود حذف کرديم، متوجه خواهد شد يا خير؟ اينستاگرام براي حذف کامنت افراد، اعلاني براي کاربر ثبت کننده کامنت ارسال نمي‌کند. اما اگر فرد دوباره به پست شما مراجعه کند، متوجه خواهد شد که پيام وي حذف گرديده است.

چگونه برخي از کامنت‌ها را درباره پست اينستاگرام خود مخفي کنيم؟

اينستاگرام علاوه بر امکان حذف کامنت، براي کاربران قابليت مخفي کردن کامنت را نيز فراهم کرده است. شما مي‌توانيد با تنظيماتي که بر روي اپليکيشن خود انجام مي‌دهيد، کنترل بيشتري را بر روي صفحه اجتماعي خود داشته باشيد. براي اين کار بايد فيلتر اينستاگرام خود را فعال نماييد تا نظرات توهين آميز و ناپسند به صورت اتوماتيک حذف گردند. فيلترهاي مختلفي وجود دارد که شما قادر به فعال کردن آن‌ها هستيد.

يکي از مهمترين فيلترهاي اينستاگرام که معمولا به صورت پيش فرض فعال است فيلتر اتوماتيک است. اين فيلتر به صورت خودکار نظراتي را که ممکن است توهين آميز باشد، در پست‌ها، استوري‌ها و لايوهاي شما مخفي مي‌کند. براي فعال کردن اين گزينه پس از اينکه اينستاگرام خود را باز کرديد، وارد پروفايل خود شويد و بر روي گزينه سه خط افقي بالاي صفحه ضربه بزنيد. سپس گزينه Settings (تنظيمات) را انتخاب کنيد. از منوي باز شده گزينه Privacy (حريم خصوصي) را انتخاب کنيد. در منوي جديد Comments (نظرات) را انتخاب نماييد. در صورتي که گزينه Hide Offensive Comments (پنهان کرردن نظرات توهين آميز) فعال باشد، کامنت‌هاي توهين آميز مخفي خواهند شد.

علاوه براين در قسمت پايين‌تر گزينه Manual Filter (فيلتر دستي) را مشاهده مي‌کنيد. شما در اين قسمت مي‌توانيد تنظيم کنيد تا نظراتي را که حاوي کلمات خاصي است را مخفي کنيد. براي اين کار کافي است پس از فعال کردن اين گزينه، کلمات مورد نظر را تايپ کرده و در بين آن‌ها علامت ويرگول قرار دهيد. علاوه بر موارد ذکر شده شما مي توانيد يک کاربر را محدود کنيد؛ به صورتي که اين کاربر نتواند درباره پست شما نظري بگذارد.

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2976259-jenny-tucker

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker112

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://nicesmmpanel.com/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/SaimaMarin2

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 136 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:53

يکي از راه‌هاي شگفت‌انگيز که مي‌توانيد مراقبت از خود را تمرين کنيد، خريد گل براي خودتان است. گل ها فوراً خلق و خوي را تقويت مي کنند، اما اغلب فقط براي مناسبت هاي خاص، تعطيلات يا به عنوان هديه اي که بايد دريافت کنيد در نظر گرفته مي شوند. خريد گل براي خود مي‌تواند قدرت‌بخش باشد و عزت نفس شما را بالا ببرد، به خصوص اگر احساس ناراحتي مي‌کنيد. با خريد دسته گل تازه نيز محيط اطراف شما را با رنگ و عطر گلها زيباتر مي کند.

خودمراقبتي چيست؟

خودمراقبتي در نهايت حول اين ايده است که عمداً براي مراقبت از خود وقت بگذاريد. اين مي تواند تمام زمينه هاي سلامتي شما را شامل شود - جسمي، ذهني و عاطفي. از آنجايي که زندگي به همان اندازه ديوانه کننده است، مردم اغلب از يکي، اگر نگوييم همه آن بخش ها، غفلت مي کنند. در نتيجه، آنها اغلب احساس مي کنند که احساس خوبي ندارند.

همه ما نيازها و ترجيحات منحصر به فردي داريم و "مراقبت از خود" مي تواند از فردي به فرد ديگر بسيار متفاوت باشد. تمرين مراقبت از خود مي تواند به سادگي زود خوابيدن، پياده روي در جنگل يا لذت بردن از يک فنجان چاي گياهي باشد. هدف نهايي مراقبت از خود اين است که خود را سالم و شاد نگه داريد.

چگونه گل ها مي توانند نوعي مراقبت از خود باشند

خريد گل براي خود مي تواند بخشي مفيد از روال خودمراقبتي شما باشد به دلايل مختلفي از جمله:

تقويت کننده خلق و خو

تحقيقات نشان داده است که گل ها به طور مداوم به افزايش خلق و خوي افرادي که گل ها را دريافت مي کنند کمک مي کند. نه تنها دريافت گل احساس خوبي دارد، بلکه گل‌ها باعث مي‌شوند افراد واقعاً لبخند بزنند و مي‌توانند تأثيرات مثبت پايداري بر نگرش افراد ايجاد کنند.

توانمندسازي

از آنجايي که گل‌ها معمولاً به عنوان هديه‌اي در نظر گرفته مي‌شوند که فقط به شخص ديگري داده مي‌شود، بسياري از مردم با ايده خريد آن‌ها براي خود دست و پنجه نرم مي‌کنند. با اين حال، اين مي تواند خريد گل براي خود را نيز بسيار قدرتمند کند.

 خريد گل

 

تبليغ

از نظر بصري دلپذير

چه از فرآيند انتخاب گل براي دسته گل لذت ببريد و چه ترجيح مي دهيد چيدمان طراحي شده توسط تيم ما را انتخاب کنيد، گل ها راهي شگفت انگيز براي روشن کردن هر اتاقي هستند. هنگامي که دسته گل خود را با مراقبت بهتر از خود مرتبط مي کنيد، آنها همچنين مي توانند به بهبود روحيه شما کمک کنند. ديدن گل هايي که براي خود خريده ايد مي تواند احساس خوبي در شما ايجاد کند و يادآور اين باشد که در حال تمرين مراقبت از خود هستيد.

شکل "درمان کردن خود"

يکي از بهترين راه‌هايي که مي‌توانيد خودمراقبتي را تمرين کنيد اين است که هر از چند گاهي خود را درمان کنيد. خيلي اوقات، مردم منتظر يک دستاورد بزرگ يا يک رويداد مهم هستند تا خود را جشن بگيرند يا به خود پاداش دهند. با اين حال، خريد گل هاي مورد علاقه شما مي تواند يک روز معمولي را به مناسبت خاص خود تبديل کند.

امروز براي خودتان گل بخريد

افزودن خودمراقبتي به روال خود مي تواند به سلامت کلي شما کمک زيادي کند. خواه به دنبال ارتقاي خلق و خوي خود، احساس قدرت، يا روشن کردن محيط اطراف خود باشيد، خريد گل براي خود بهترين گزينه براي تمرين مراقبت از خود است.

به تجربه خود با گل فکر کنيد. زماني را به ياد بياوريد که شريک زندگي تان در روز ولنتاين يک دسته گل رز قرمز دوست داشتني به شما داد يا دوستانتان سبدي از گل هاي مورد علاقه تان را براي تبليغ برايتان فرستادند. يا اگر گل دريافت نکرده ايد، فقط مزارع زيباي اسطوخودوس در فرانسه يا صحنه معروف نرگس هاي شيرازي را تصور کنيد. شما نمي توانيد حس مثبتي نداشته باشيد.

در  سيتي گل ، ما اينجا هستيم تا به شما کمک کنيم گل‌ها و گياهاني را پيدا کنيد که به اندازه ما دوست داريد. از خريد دسته گل گرفته تا گل هاي داخلي که مي توانيد در خانه پرورش دهيد، ما تمام نيازهاي گل شما را پوشش داده ايم. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع گل ها و چيدمان هاي پيشنهادي ما يا کسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات ما، اينجا با ما تماس بگيريد

منبع :  https://www.salameno.com/news/55383703/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

https://unsplash.com/@marriotkeziah3
https://www.eveote.com/shard/s562/sh/3998ce44-e8e4-327d-0dd3-879e6aee3188/b98e4a5f180464f1f24b35162646c6a3
https://www.liveinteet.ru/stat/citygol.com/
https://coub.com/marriotkeziah3
https://giphy.com/channel/MarriotKeziah3
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/52e0b96d-1a66-4067-848d-d1064ea5e670/Marriot-K
https://www.fanfiction.net/~marriotkeziah3
https://seekingalpha.com/user/57087750/Idea
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://www.spreaker.com/user/16703495
لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 174 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:52

استفاده از Google Keyword Planner

Google Keyword Planner ابزاري است که گروه Alphabet به عنوان بخشي از برنامه Google Ads خود در اختيار تبليغ کنندگان قرار مي دهد.

 

با کمک برنامه‌ريز کلمات کليدي، تبليغ‌کنندگان مي‌توانند تعيين کنند که با يک بودجه خاص و يک کمپين خاص به چه ترافيکي مي‌توان دست يافت.

از سوي ديگر، اين ابزار فرصتي را براي برآورد هزينه هاي احتمالي يک گروه تبليغاتي ارائه مي دهد. برنامه‌ريز کلمات کليدي را فقط مي‌توان با يک حساب تبليغاتي معتبر mahdi najjari استفاده کرد. اين ابزار علاوه بر استفاده براي SEA، به کپي‌رايترها و سئوکاران در تحقيقات کلمات کليدي نيز کمک مي‌کند.

 

ويژگي هاي ابزار کلمات کليدي

 

ابزار گوگل به دو قسمت بزرگ تقسيم شده است. حوزه اول بر تحقيق کلمات کليدي و بازيابي داده هاي حجم جستجو براي آن کلمات کليدي متمرکز است.

حوزه دوم براي فرصت ها و پيش بيني هاي تبليغاتي طراحي شده است. آگهي دهندگان اين فرصت را دارند که براي دريافت پيش بيني ترافيک از گوگل، پيش انتخابي از کلمات کليدي و پيشنهاد مناسب را وارد کنند. براي اهداف سئو، معمولاً فقط از اولين بخش برنامه‌ريز کلمات کليدي Google استفاده مي‌شود.

 

ابزار تحقيق کلمات کليدي

اگر مي‌خواهيد متون براي وب بنويسيد يا محتواي موجود را بهينه کنيد، مي‌توانيد از Google Keyword Planner به عنوان يک ابزار کاربردي کلمه کليدي استفاده کنيد. مزيت بزرگ اين ابزار اين است که گوگل حجم جستجوي احتمالي و رقابت را نشان مي دهد.

 

کلمات کليدي جديد را بر اساس عبارت، سايت يا دسته پيدا کنيد

 

در اين مرحله، برنامه ريز مشتريان را از کار بسيار راحت مي کند. اين برنامه را مي توان در يک تابع دوگانه استفاده کرد. از يک طرف، يک کلمه کليدي مرکزي را مي توان وارد کرد و ابزار پيشنهادات مناسبي را در رابطه با منطقه جستجو ارائه مي دهد. با اين حال، اين پيشنهادات را مي توان بر اساس يک URL نيز تعيين کرد.

 با اين حال، از نقطه نظر SEO، اين عملکرد تنها در صورتي براي سايت شما توصيه مي شود که محتواي کافي وجود داشته باشد. در غير اين صورت، مي توان از اين ويژگي براي کشف ليست کلمات کليدي مسابقه به خوبي استفاده کرد.

 

اگر فقط مي خواهيد عبارات ديگري را با دسته اصلي جستجو کنيد، مي توانيد اين کار را نيز انجام دهيد.

 

يک مثال: شما يک فروشگاه اينترنتي با موضوع "چکمه هاي لاستيکي" داريد، اما مطمئن نيستيد که کدام عبارات ديگر مي توانند براي بهينه سازي متن مفيد باشند. سپس اين کلمه کليدي اصلي را در برنامه ريز وارد کنيد و جستجو را شروع کنيد.

 بر اساس اين عبارت اصلي، نرم افزار عبارات جستجوي بيشتري را پيدا مي کند و در صورت تمايل آنها را بر اساس گروه هاي تبليغاتي ممکن گروه بندي مي کند.

 

روندها و حجم جستجو را تعيين کنيد

 

کلمات کليدي تراکنش به ويژه براي يک وب سايت تجاري مانند يک فروشگاه آنلاين مهم هستند. معمولاً در اينجا صدق مي کند که هر چه رقابت در يک موضوع بيشتر باشد سئو دشوارتر مي شود.

در اين مورد، Keyword Planner اين فرصت را به شما ارائه مي دهد تا در واقع عباراتي را با بيشترين ترافيک تعيين کنيد و به جستجوي جايگاه هايي بپردازيد که رقابت در آنها چندان عالي نيست. با کمک ابزار مي توان ليست کلمات کليدي ايجاد کرد که در عين حال يک جهت گيري استراتژيک را امکان پذير مي کند.

 

ترکيب ليست کلمات کليدي

اين عنصر سوم از اولين منطقه Planner گزينه بسيار جالبي را براي SEO ها ارائه مي دهد. اين اجازه مي دهد تا دو ليست از کلمات کليدي در ابزار آپلود شوند.

سپس برنامه ريز ترکيبي از هر دو و کليدواژه هاي دم بلند جديد ممکن را ارائه مي دهد. اين ايده هاي کليدواژه را مي توان به عنوان مثال براي بهينه سازي صفحات محصول در فروشگاه هاي وب استفاده کرد.

 

فيلترهاي اضافي را مي توان براي هر سه نوع برنامه ريز ايجاد کرد. آنها اين مزيت را دارند که کلمات کليدي ثانويه ناخواسته از قبل حذف شده اند و در نتايج نمايش داده نمي شوند.

 فيلترها در بازاريابي موتورهاي جستجو به منظور افزايش کارايي کمپين ها اهميت ويژه اي دارند. با اين حال، اگر اين ابزار براي اهداف سئو استفاده شود، فيلترها به حذف عبارات ناخواسته کمک مي کنند.

 

محدوديت هاي Google Keywords Planner

 

Keyword Planner KPI هاي مختلفي را به کاربران نشان مي دهد که مي توانند براي تحقيق در مورد کلمات کليدي مناسب مفيد باشند. با اين حال، ابزار محدوديت هاي خود را نيز دارد.

به عنوان مثال، کاربران داده هاي دقيق ترافيک را دريافت نمي کنند، بلکه بيشتر فقط پيش بيني ها را دريافت مي کنند. پس از به‌روزرساني پايگاه داده و ابزار، داده‌ها حتي نادقيق‌تر شدند و دقت به حجم رزرو آگهي وابسته شد.

 

در عين حال، عباراتي که در برنامه ريز نمايش داده مي شود، تنها ترکيب کلماتي هستند که تبليغات در واقع از طريق پلت فرم تبليغات براي آنها قرار مي گيرد. ساير ترکيبات کلماتي که کاربران وارد مي کنند در نظر گرفته نمي شود. به عنوان مثال، اگر مي خواهيد اطلاعات کلي در مورد حجم جستجوي تک تک کلمات يا ترکيب کلمات کليدي به دست آوريد، بهتر است با Google Trends يا ابزارهاي ديگر کار کنيد.

 و اگر مي خواهيد بيشتر از اعداد کلمات کليدي بدانيد، بايد اين داده ها را در جاي ديگري جستجو کنيد. به عنوان مثال، در مجموعه Searchmetrics، در تحقيقات کلمات کليدي مي توان مشاهده کرد که آيا يک خبر، تصوير يا نقشه OneBox براي يک کلمه کليدي فهرست شده ظاهر مي شود يا خير.

 اين بينشي را در مورد آنچه که گوگل براي آن اصطلاح مهم مي‌داند، ارائه مي‌کند. و Searchmetrics Content Experience همچنين شامل ارتباطات معنايي بين کلمات کليدي است.

 

عملکرد Google Suggest نيز براي تراز کردن تمرکز کلمات کليدي يک وب سايت توصيه مي شود. به عنوان مثال، گوگل به طور خودکار يک کلمه کليدي اصلي وارد شده در فيلد جستجو را با پرکاربردترين مکمل ها تکميل مي کند.

 

نقص اصلي برنامه‌ريز کلمات کليدي Google اين است که معمولاً سؤالات مرتبط پوشش داده نمي‌شوند. به اين ترتيب، کاربران ايده‌هايي را براي ساير عبارات کليدي مرتبط دريافت مي‌کنند، اما براي مثال، هيچ ارجاعي به سؤالاتي که کاربران در مورد يک موضوع خاص مي‌پرسند، وجود ندارد - تجربه محتواي Searchmetrics نيز مي‌تواند اين شکاف اطلاعاتي را برطرف کند.

 

اساساً Google Keyword Planner ابزار مفيدي براي کپي‌نويسان وب، بازاريابي محتوا يا ساير رشته‌هاي بازاريابي است که با بهينه‌سازي متون مرتبط هستند. با اين حال، کاربران هميشه بايد در نظر داشته باشند که وظيفه اصلي برنامه ريز بهبود کمپين ها است.

بنابراين همه توابع براي سئو فقط "محصولات جانبي" هستند. بنابراين، اگر قرار است متون به طور پايدار و جامع بهينه شوند، نتايج نبايد به تنهايي باشند و هميشه بايد با تجزيه و تحليل هاي WDF*IDF يا ابزارهاي W-question ترکيب شوند.

 

http://www.-tp.com/news/sea-and-sunshine-trip-eilat-march-29th-2022?page=14#comment-109567

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/service/blog/2017/08/12/birthday-reflections

https://www.party.biz/forums/topic/105166/adderall-30mg-for-sale/view/post_id/501767

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/36472/sac-louis-vuitton-soldes-set-up-surrounded-1945/view/post_id/1302014

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/video-marketing-seo

https://novicellfront.23video.com/as3-interview-nana

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2016/09/19/farrells-showed-me-that-their-are-no-excuses

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2015/12/23/ready-to-finally-meet-your-health-goals

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:51

مزاياي لامپ ال اي دي در مقايسه با لامپ رشته اي و کم مصرف

 

چندين سال است که لامپ هايي به نام LED در تمام فروشگاه هاي الکتريکي و روشنايي وجود دارد که جايگزين لامپ هاي رشته اي، فلورسنت و کم مصرف شده اند. اين لامپ ها از مجموعه اي از LEDها تشکيل شده اند که روي يک صفحه قرار دارند و از طريق راننده اي که در بدنه است توسط پيچ به الکتريسيته متصل مي شوند که اين باعث انتقال جريان الکتريکي و دادن امکان نور به لامپ مي شود.

بياييد با هم بررسي مزاياي متعدد لامپ LED!

 

مزاياي لامپ LED بسيار قابل توجه است، و ما برخي از آنها را مورد بحث:

 

1. کم مصرف برق

 

2. عمر طولاني

 

3. امنيت کافي

 

4. مقاومت بالا

 

5. شدت نور ثابت

 

6. طيف گسترده اي از مدل ها و رنگ

 

7. هيچ آسيبي به سلامت انسان

 

8. نامحدود در زمان و خاموش

 

مصرف کم برق

 

تمام انواع لامپ هاي LED در مقايسه با لامپ هاي رشته اي مصرف انرژي بسيار پاييني دارند، اما کارايي آن ها زياد است. لامپ ها ??? الکتريسيته را به نور تبديل مي کنند. مصرف کم انرژي منجر به پايين تر شدن قبوض مي شود، بنابراين استفاده از اين لامپ ها بسيار اقتصادي است.

عمر طولاني

 

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني دارند و مي توانند بيش از چندين سال بدون نياز به جايگزيني مورد استفاده قرار گيرند. نصب اين لامپ ها در خانه ها هزينه هاي نگهداري سيستم روشنايي را به طور قابل توجهي کاهش مي دهد. به همين دليل خريد لامپ هاي ال اي دي اقتصادي است.

ايمني

 

گرماي توليد شده توسط لامپ هاي LED در مقايسه با لامپ هاي رشته اي بسيار کوچک است، به طوري که حتي اگر چند ساعت روي آن بمانند و شما بدن تان را لمس کنيد، دستتان نمي سوزد. خطرات ناشي از آتش سوزي و سوختگي در ساختمان با استفاده از اين لامپ ها کاهش مي يابد.

مقاومت بالا

 

اين لامپ ها در برابر شرايط مختلف جوي مقاومت بالايي دارند و رطوبت هوا بر عملکرد آن ها تأثيري نمي گذارد.

شدت نور ثابت

 

شدت نور ساطع شده توسط لامپ هاي معمولي در طول زمان کاهش مي يابد، اما لامپ هاي LED به دليل مصرف انرژي کم و کارايي بالا در معرض يکساني قرار مي گيرد و نور آن ها کاهش نمي يابد.

طيف گسترده اي از طرح ها و رنگ ها

https://did.li/CcwCN

   https://llk.dk/mr1dje

https://mub.me/ltkn

لامپ هاي ال اي دي مدل هاي متفاوتي با تصاوير مختلف دارند و همچنين رنگ هاي متفاوتي دارند و نور و کيفيت آن ها باعث شده که اين محصولات در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرند. قيمت لامپ ال اي دي نيز بر اساس تنوع يکسان مقادير متفاوتي دارد.

هيچ آسيبي به سلامت انسان نيست

 

اين لامپ ها اشعه ماوراي بنفش و مادون قرمز ساطع نمي کنند، بنابراين به سلامت انسان آسيبي نمي رسانند. اين لامپ ها کاملاً ايمن و سازگار با محيط زيست هستند.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://www.sbnation.com/users/TravisRoisin4

https://www.reverbnation.com/artist/travisroisin4

https://hubpages.com/@travisroisin

https://unsplash.com/@travisroisin4

https://www.eveote.com/shard/s458/sh/98f5235b-d36f-1a5e-316d-08c7a392c8ee/e7384275c664241f8e9b9428efe33b33

https://www.liveinteet.ru/stat/forok.shop/

https://coub.com/travisroisin4

https://giphy.com/channel/TravisRoisin4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/d5b0c32a-36ed-48e6-b627-c9def6ce5107/Travis-R

https://www.fanfiction.net/u/15473980/

https://seekingalpha.com/user/56752802/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/TravisRoisin4

https://www.spreaker.com/user/16622114

https://justpaste.it/9rq3j

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:16

معرفي فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ايروني

 

تقريبا در سال ???? بود که محسن پيماني ?? ساله ايده اي به ذهنش رسيد و آن را عملي کرد و آن ايجاد يک فروشگاه فايل با فايل هاي ناب و مرجع بود پيماني در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او يک وبمستر بود و در کنار ديگر وبمستران مشغول فعاليت بود.

 

فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روي سرويسي از بلاگ هاي رز بلاگي مديريت ميشد اما بعد ها با توسعه وب بر روي يک سايت اختصاصي قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رساني به مشتريان سراسر ايران است در زير اين فروشگاه را به طور کلي آناليز ميکنيم و محصولاتي که در اين فروشگاه به فروش مي رسد را بررسي ميکنيم ، با ما همراه باشيد

فروشگاهي از جنس فايل هاي ناب

فروشگاه وبمستران يکي از مجموعه ايده هاي آکادمي پيماني است که محسن پيماني آن را مديريت ميکند سياست کلي اين فروشگاه از ابتدا به اين صورت بوده است که فايل هاي ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگيرد تا ديدن آن فايل ها مشتري را شگفت زده و تشويق به خريد کند در زير برخي از اين فايل هاي ناب را به شما معرفي ميکنيم

بنرهاي لايه باز مناسبتي

از محصولاتي که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد بنرهاي لايه باز مناسبتي هستند  انواع بنر هاي لايه باز مناسبتني شامل بنر هاي مناسبتي براي ماه محرم ، بنر هاي مناسبتي براي ماه رمضان و انواع بنر هاي لايه باز ديگر در اين وبسايت بزرگ آينده نگر قرار دارند اين فايل ها به اين صورت است که با دانلود هر کدام امکان ويرايش صد درصدي آنها قرار دارد و ميتوانيد آنها را هر طور که دوست داريد ويرايش کنيد و لذت ببريد

انواع سابليمينال در موضوع هاي مختلف

از ديگر محصولاتي که در فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد انواع سابليمينال با موضوع هاي مختلف است همانطور که ميدانيد سابليمينال ها کمک کننده به زندگي و ذهن هستند و انواع سابليمينال در فروشگاه وبمستران براي فروش قرار گرفته است که ميتوانيد هر کدام مانند سابليمينال ثروت ، سابليمينال انگيزه ، سابليمينال زيبايي ، سابليمينال تناسب اندام و انواع ديگر سابليمينال ها را در اين فروشگاه مشاهده و با توجه به نياز خود خريداري کنيد ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران براي هر شخص سابليمينال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصي تهيه ميشود

انواع ربات هاي تلگرامي

هر سايتي در ايران به يه چيزي معروف است ديجي کالا به فروش فايل ، بيتوته به مقاله و معروفيت فروشگاه وبمستران هم به ربات هاي تلگرامي که قرار مي دهد است يکي از معروف ترين اين ربات ها که خيلي ها اون رو ميشناسن ربات تلگرامي تبچي است که اين فروشگاه ? سالي است که آن را ارائه ميدهد و به مشتريان عزيز خدمات ارائه مي دهد حال بياييد با هم ببينيم اصلا ربات تبچي چيست ؟

ربات تبچي رباتي که اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه کارايي داره و دقيقا براي ما چيکار ميکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست که انواع مختلفي با امکانات مختلفي داره و خوراک تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقيقا ربات تبچي چي هست بدونين که ربات تبچي يه ربات تبليغاتي توي تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است ؟

در اينترنت که سرچ ميکردم بسياري از سوالات شما در مورد اين بود که فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است برام به عنوان مدير اين فروشگاه خيلي جالب بود چون اينقدره سايت بزرگي داريم که درباره سيستمي که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو ميشود به شما عزيزان ميگويم که فروشگاه وبمستران با سيستم وردپرس ساخته شده که تمومي پروتکل هاي امنيتي رو رعايت ميکنه و امن ترين و قوي ترين وبسايت حال حاضر فروشگاه فايل در اينترنت هست در طراحي فروشگاه وبمستران از سيستم وردپرسي پيشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي ????

از ديگر ويژگي هايي که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه هاي ديگر متمايزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آيين نامه براي سال ???? است آزمون آيين نامه يکي از آزمون هاي سخت راهنمايي و رانندگي است که در ايران برگزار ميشود تا گواهينامه به مددجويان گواهينامه تقديم شود

گواهينامه رانندگي چيست؟

گواهينامه رانندگي، که به آن در گذشته «تصديق رانندگي» گفته مي‌شد، مدرکي رسمي است مبني بر اينکه فردي مي‌تواند با وسايل نقليه? داراي موتور مانند موتور سيکلت، اتوموبيل، کاميون و اتوبوس رانندگي کند. در کشورهايي که تعداد زيادي از شهروندان رانندگي مي‌کنند، گواهينامه? رانندگي هم‌چنين به عنوان يک مدرک هويتي ارزش دارد. معمولاً گواهينامه رانندگي تنها پس از قبولي در آزمون رانندگي به شخص داده مي‌شود براي دريافت گواهينامه ابتدا بايد آزمون آيين نامه آن را بدهيد اينجاست که سوالات آزمون آيين نامه ???? بهترين محصوليست که ميتوانيد انتخاب کنيد

گواهينامه رانندگي در ايران

اولين کسي که در ايران قرباني تصادف اتومبيل شد، درويش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولين افسر آزمايش رانندگي که نام و امضاء او در پاي اوراق رانندگان زمان قاجاريه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصي بنام مسيوکلين بود که بعد از وي اين سمت به ناصرخان انشاء اولين متخصص نظميه محول شد. همچنين اولين آيين‌نامه رانندگي در زمان وستد اهل سوئدي تهيه وتنظيم گرديد. وي در سال ???? ه‍.ش رياست نظميه را به عهده داشت و حدود ?? سال در اين پست باقي ماند. از کارهاي وي، ترجمه، تنظيم نظامنامه و آيين‌نامه قيد شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعيت ضمن حرکت از سمت راست بايد با سرعت ?? کيلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کيلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتي ?? کيلومتر براند يا اينکه در موقع نزديک شدن به حيوانات از قبيل اسب و قاطر که طبعاً از صداي ماشين وحشت دارند از سرعت اتومبيل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حيوانات نشوند. اولين چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي در سال‌هاي دهه ?? در تقاطع‌هاي سپه (امام خميني فعلي) ولي عصر، پل امير بهادر، باغ ملي دروازه شميران، گمرک و اميريه نصب گرديد ولي پيش‌از نصب اين چراغها، چراغ‌هاي راهنمايي به صورت کوله پشتي بودند که داراي دو چراغ قرمز، سبز و کليدي در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتي در پشت مأمور قرار مي‌گرفت و کليد آن روي سينه سمت چپ قرار داشت اين چراغها کار مي‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبيل آنان را متوقف يا دستور حرکت به آنان مي‌دادند. بالاخره در سال‌هاي ?? و ?? چهارراه داراي چراغ خودکار گرديد. نخستين راننده زن در ايران شخصي بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهينامه گرديد و در مطبوعات آن زمان درباره? اين اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجري شمسي در اداره پليس شعبه‌اي بنام شعبه آلات ناقله در خيابان باب همايون (درب اندرون سابق) تأسيس گرديد و با ?? نفر مأمور که از بين پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبيل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها يا ديگر افراد پليس بازوبند سفيدي بود که به بازوي چپ خود مي‌بستند. رياست اين شعبه به شخصي بنام فتح ا… خان بهنام که در حقيقت اولين رئيس راهنمايي و رانندگي محسوب مي‌شد و داراي درجه نايب اولي برابر ستوان يکم بود واگذار گرديد

نتيجه گيري

ممنون که تا مقاله انتهايي در مورد فروشگاه وبمستران همراه ما بوديد ، يادتون باشه اگه ميخاين فايلي رو خريداري کنيد از فروشگاه وبمستران خريداري کنيد چرا که فروشگاه وبمستران يعني اوج لذت براي يک خريد …

 

https://www.atlasobscura.com/users/brianamarina2

https://trello.com/u/brianamarina2

https://www.diigo.com/user/brianamarina2

https://www.blogtalkradio.com/brianamarina2

https://gitlab.com/BrianaMarina2

https://www.viki.com/users/brianamarina2_185/about

https://visual.ly/users/brianamarina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/brianamarina2

https://speakerdeck.com/brianamarina2

https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vow0ggnx4n?live

https://slides.com/brianamarina2

https://500px.com/p/brianamarina2?view=photos

https://logopond.com/BrianaMarina2/profile/561927/?filter=&page=

https://qiita.com/BrianaMarina2

https://cplusplus.com/user/BrianaMarina2/

https://www.authorstream.com/BrianaMarina2/

https://list.ly/brianamarina2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/f0oCfZ

https://letterboxd.com/BrianaMarina2/

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 212 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:59

کاشت نهال گردو يکساله

گردو درخت بلندي است. اگر نهال هاي يکساله را به درستي بکاريد، در يک سال گردو به 2-2.2 متر رشد مي کند. پرورش دهندگان انواع گردو با عملکرد بالا توليد کرده اند. دوره باردهي چنين آجيل در زمان طولاني است، آنها تا سپتامبر ميوه مي دهند. ميوه آنها بزرگتر از انواع گردوهاي معمولي است . به اين گونه درختان «آجيل غول پيکر» مي گويند. لازم نيست آجيل گودال را براي کاشت آماده کند. اگر گردو را در چاله اي بکاريد که نيمي از آن با هوموس يا فضولات گاو پوسيده پر شده است، آنگاه گونه غول پيکر بدتر ريشه مي دهد. مزيت فناوري کاشت انواع غول پيکر سهولت مراقبت از نهال ها پس از کاشت در زمين است. اگر اين فناوري کاشت را روي همه درختان گردو اعمال کنيد، انواع معمولي به خوبي ريشه خواهند داشت. روند کاشت و مراقبت از گردو يک ساله را در نظر بگيريد.

 آماده سازي خاک و کاشت گردو

قبل از کاشت، لازم است خاک را با 1-1.5 سرنيزه با يک بيل حفر کنيد. اگر سايت شما تحت سلطه خاک رس يا لومي است، بايد پيت را به خاک اضافه کنيد. براي يک درخت 5-6 کيلوگرم ذغال سنگ نارس در خاک اضافه کنيد. تقريباً بايد يک دايره از تنه تشکيل شود، بنابراين خاک در شعاع 40-60 سانتي متر از محل فرود مورد نظر آماده مي شود. با کندن خاک، آن را هوادهي مي کنيد. پس از آماده سازي خاک، گردو بايد به درستي کاشته شود. نهال گردو را به دقت بررسي کنيد. نهال هاي يک ساله قبلاً قسمت هاي روي زمين و زير زمين را تشکيل داده اند. بر روي پوست درخت مي توانيد يک تقسيم واضح بين اين دو را ببينيد. پوسته قسمت زيرزميني قهوه اي يا قهوه اي تيره است. بالاي زمين - بورگوندي. کاشت نهال ها به گونه اي ضروري است که قسمت زير زميني کاملاً پوشيده از خاک باشد، يقه ريشه بايد در سطح زمين باشد. سپس نهال هاي گردو را به وفور آبياري مي کنند تا خاک به خوبي ته نشين شود، از رطوبت اشباع شود و روند رشد سيستم ريشه آغاز شود. حفظ رطوبت خاک در تنه ضروري است، خشکي طولاني مدت براي ريشه هاي جوان مضر است. دو ماه پس از کاشت، سر گردو بايد هرس شود. اين باعث تحريک رشد شاخه هاي جوان مي شود. بعد از سه ماه - شاخه مرکزي گردو را انتخاب کنيد. براي شکل دادن به آن، بايد نقاط رشد شاخه هاي رقيب را نيشگون بگيريد، سپس درخت از تمام مواد مغذي براي رشد رهبر استفاده مي کند

روش تکثير رويشي

تکثير از طريق قلمه نيز توسط بسياري از باغبانان ترجيح داده مي شود. براي بهبود خواص رقم موجود از روش پوشش گياهي استفاده مي شود. قلمه هاي مورد نياز براي پيوند از شاخساره هاي امسال که در سمت جنوب تنه به ارتفاع حداقل 5 متر است بريده مي شود و قبل از قلمه زدن بايد درخت را به خوبي آبياري کرد و خاک زير آن را حفر کرد. با استفاده از يک چاقوي تيز، چندين برش تيز دور دسته ايجاد کنيد و پس از آن به همراه يک سپر 3*2 سانتي متري که در وسط آن بايد کتيبه اي وجود داشته باشد، جدا مي شود. براي حفظ رطوبت، محل واکسيناسيون آينده بايد در فويل پيچيده شود. پس از 2 هفته، جوانه جوانه به سادگي در پوست درخت جديد بريده مي شود و با نوار برق ثابت مي شود. آنها پس از 3 هفته آن را برمي دارند و در اين مدت سپر و انبار زمان دارند تا با هم رشد کنند.

رشد و مراقبت

در مناطق آب و هوايي مختلف، ارقام مناسب نهال را انتخاب مي کنند که داراي خواص مطلوب هستند. به عنوان مثال، رشد گردو در منطقه مسکو به گونه هايي مانند سادکو، ايده آل، منطقه مسکو نياز دارد که دماي پايين را تحمل مي کنند و براي زمستان نيازي به سرپناه ندارند. اگرچه برخي از باغداران بلاروسي کاشت گردو در خاک اين کشور را بي فايده مي دانند، اما هموطنان آنها با موفقيت در اينجا کاشت گونه هايي مانند: ذهن مينوف؛ ساموخوالوويچسکي؛ پينسکي

کشت موفقيت آميز گردو در بلاروس بر اساس انتخاب صحيح گونه هاي مناسب است که مي توانند ويژگي هاي آب و هوا را تحمل کنند. اين مثال نشان مي دهد که اين درخت تقريباً در هر خاکي مي تواند رشد کند، اما آنها بايد شل، زهکشي شده و حاصلخيز باشند. مهم نيست اين گياه چگونه کاشته مي شود، رشد آن به کندي است. رشد گردو نياز به مراقبت و صبر دارد. درخت به تغذيه مداوم، هرس شاخه ها نياز دارد و در گرماي شديد به آبياري فراوان نياز دارد.

آماده سازي براي کاشت

براي اينکه ميوه ها زودتر جوانه بزنند بايد از پريکارپ پاک شوند. اين روش اجباري نيست، اما جوانه ها خيلي سريعتر جوانه مي زنند و ظاهر سالم تري دارند. با اين حال، هنگام تميز کردن به دقت زيادي نياز است، زيرا جوانه هاي آسيب ديده ممکن است به چوب معيوب تبديل شوند يا اصلا رشد نکنند. سپس ميوه را بايد در ظرفي پر از آب بريزيد. انتخاب بهترين ميوه ها بايد بر اساس اين باشد که چه چيزي در سطح باقي مانده و چه ميوه هايي به ته رفته اند. تضمين مي شود که مي توانيد از آنهايي که در پايين باقي مانده اند، شاخه هاي خوبي بگيريد.

چگونه در بهار بذر بکاريم؟ بايد در فروردين کاشته شود، قبل از کاشت بذرها را چند روز در آفتاب خشک کنيد، سپس بذرها را چند روز در سايه خشک کنيد. به اين نکته توجه کنيد که خشک کردن بذرها با لوازم خانگي يا رادياتور گرمايش اکيدا ممنوع است! اگر بذرها را در پاييز بکاريد، نيازي به جراحي اضافي نيست، جوانه ها به احتمال زياد بهار آينده جوانه خواهند زد.

صفحه اصلي > ساينده ها

کاشت نهال گردو در فصل بهار. خواص درماني و مفيد هرس گردو

گردو يک ابزار عالي براي پيشگيري از بسياري از بيماري ها است. بنابراين، ارزش بازار آن بسيار بالا است، بسياري نمي توانند به دلايل مالي آن را به طور دائم خريداري کنند. با اين حال، تقريبا هيچ کس به پرورش گردو در خانه فکر نمي کند. چگونه با دستان خود نهال گردو را در پاييز در گلدان در خانه بکاريد؟ در اين مقاله مي توانيد از جزئيات آن مطلع شويد.

به قول معروف - از اول شروع کن! براي موفقيت در تجارت گردو خود، بايد نهال يا آجيل خريداري کنيد که عمليات حرارتي نشده باشد. يعني گردو سبز نبايد خشک شود. يافتن چنين ميوه هايي بسيار دشوار است، اگرچه در پاييز در پايان سپتامبر، زماني که برداشت جديدي از گردو مي رسد، چنين ميوه اي را مي توان يافت. انتخاب ميوه بايد جدي گرفته شود و قبل از خريد به دقت بررسي شود تا از هر طرف آسيب ديده باشد.

اگر چه، اگر آن را در خانه در يک آپارتمان يا يک خانه خصوصي در گلدان بکاريد، مطمئناً چنين ميوه اي در تمام طول سال با ظاهر خود از مهمانان جوانه مي زند و خوشحال مي شود. با اين حال، چنين درختي فقط نقش تزئيني خواهد داشت. به همين دليل است که کاشت گردو در گلدان در پاييز بسيار ساده است، اما به اين واقعيت اعتماد نکنيد که چنين درختي درست در آپارتمان ميوه مي دهد.

اگر به طور جدي به پرورش يک درخت بزرگ و قوي در خانه با دستان خود فکر مي کنيد، پس بايد نهال هايي را خريداري کنيد که مناسب منطقه زندگي شما باشد. در نهايت ارقام جنوبي قطعا در آب و هواي سخت منطقه مياني کشورمان يخ مي بندند و گونه هاي شمالي در آب و هواي خفقان نواحي جنوبي مي ميرند.

طبقه بندي

براي آماده سازي ميوه ها براي کاشت در خاک، بايد ظرف مشخصي براي آن ها انتخاب کرد، آن را با ماسه ريخته و در مکاني تاريک و خنک قرار داد. راحت ترين دما براي نگهداري چنين ظرفي با ميوه از صفر تا +5 درجه سانتيگراد است. اين براي يک انبار عالي است. اما در زيرزمين دما مي تواند تغيير کند، بنابراين در خانه بهترين گزينه براي نگهداري ميوه يک يخچال است. چندين بار در ماه يک ظرف ماسه و ميوه بايد برداشته شود، تهويه شود و با ماسه مرطوب شود. به طور کلي لازم است جنين حدود 12-16 هفته در اين حالت بماند. پس از اين مدت بذرها بايد در زمين باز کاشته شوند.

آماده سازي براي کاشت

براي اينکه ميوه ها زودتر جوانه بزنند بايد از پريکارپ پاک شوند. اين روش اجباري نيست، اما جوانه ها خيلي سريعتر جوانه مي زنند و ظاهر سالم تري دارند. با اين حال، هنگام تميز کردن به دقت زيادي نياز است، زيرا جوانه هاي آسيب ديده ممکن است به چوب معيوب تبديل شوند يا اصلا رشد نکنند. سپس ميوه را بايد در ظرفي پر از آب بريزيد. انتخاب بهترين ميوه ها بايد بر اساس اين باشد که چه چيزي در سطح باقي مانده و چه ميوه هايي به ته رفته اند. تضمين مي شود که مي توانيد از آنهايي که در پايين باقي مانده اند، شاخه هاي خوبي بگيريد.

چگونه در بهار بذر بکاريم؟ بايد در فروردين کاشته شود، قبل از کاشت بذرها را چند روز در آفتاب خشک کنيد، سپس بذرها را چند روز در سايه خشک کنيد. به اين نکته توجه کنيد که خشک کردن بذرها با لوازم خانگي يا رادياتور گرمايش اکيدا ممنوع است! اگر بذرها را در پاييز بکاريد، نيازي به جراحي اضافي نيست، جوانه ها به احتمال زياد بهار آينده جوانه خواهند زد.

تعيين محل فرود

از آنجايي که گردو داراي سيستم ريشه اي توسعه يافته است، بايد در خاکي با رطوبت متوسط ??کاشته شود. همچنين توجه به عمق کاشت و جريان آب زيرزميني ضروري است. علاوه بر اين، لازم است بذرها را دور از ساختمان هاي روي زمين به صورت حمام يا انبار کاشت. گزينه ايده آل خاک رسي تقويت شده با کود است. براي اين کار نياز به سوراخي به عمق 80-120 سانتي متر است که با کود دامي مخلوط شده با نصف سطل خاکستر خرد شده و الک شده پوشانده شود.

خود بذر گردو وقتي در پاييز کاشته مي شود بايد در عمق 10 يا 20 سانتي متري قرار گيرد. غيرممکن است که يک گردو را وارونه بگذاريد، زيرا حتي زماني که در پاييز کاشته مي شود، درخت آينده خيلي ديرتر شروع به ميوه دادن مي کند. بنابراين، ميوه داراي يک نقطه موازي با سطح خاک است و حداکثر پنج ميوه را مي توان در يک سوراخ قرار داد.

 

ممکن است به اين فکر کرده باشيد که چگونه يک آجيل پرورش دهيد. درخت گردو مي تواند تا 300 سال عمر کند و در تمام اين مدت نياز به مراقبت خاصي ندارد. ميوه هاي فوق العاده مفيدي مي دهد که نه تنها خوشمزه هستند، بلکه اثر شفابخشي نيز دارند، از جمله چوب گردو، سبزي آن و ساير قسمت هاي گياه.

سيستم ريشه بسيار قدرتمند است. به عمق زمين نفوذ مي کند. چوب سبک و رطوبت دوست است. در جايي که آب هاي زيرزميني نزديک است خاک حاصلخيز را ترجيح مي دهد.

چگونه بذر را براي کاشت آماده کنيم؟

کاشت گردو در خانه آسان است. نکته اصلي اين است که ميوه مناسب را انتخاب کنيد، يعني خود آجيل. تکثير با اين گونه بذرها روش اصلي است.جوانه زني آجيل تنها پس از يک سال انجام مي شود. براي مثبت بودن روند، لازم است ميوه هايي را انتخاب کنيد که پوسته نازک و همچنين طعم خوبي داشته باشند. فقط بايد از آجيل هاي کامل استفاده کرد که هيچ عيب و نقصي ندارند. آنها را مي توان هم از شاخه ها و هم از زمين هنگامي که قبلاً از درخت افتاده اند جمع آوري کرد.

پوسته بايد ظاهر خوبي داشته باشد. هيچ بخش با آسيب، نقطه، لکه يا نقص ديگر نبايد وجود داشته باشد. شما نمي توانيد از ميوه هاي خريداري شده در فروشگاه استفاده کنيد، زيرا ممکن است فاسد، نامناسب يا قديمي براي جوانه زدن باشند.

بهتر است آجيل را از ميوه جدا کنيد. پوسته آن پريکارپ ناميده مي شود. نمي توان آن را حذف کرد، اما در اين صورت روند جوانه زني به طور قابل توجهي به تاخير مي افتد. در حين تميز کردن بايد مراقب بود که پوسته داخلي آسيب نبيند. فقط قسمت بيروني بايد برداشته شود. در اين مورد، استفاده از دستکش لاستيکي يا ساير تجهيزات محافظ براي دست ها توصيه مي شود، زيرا پوست در تماس با آب پوسته شروع به تيره شدن مي کند.

هنگامي که مهره کاملاً تميز شد، بايد آن را در يک ظرف آب قرار دهيد. ميوه هايي که به تدريج به ته گلدان افتاده اند براي کاشت مناسب هستند، زيرا مغزهاي موجود در آنها دست نخورده باقي مي مانند.

حالا بايد دانه ها را خشک کنيد. براي اين کار بايد آن را در يک لايه در مکاني آفتابي قرار دهيد. پس از چند روز توصيه مي شود ميوه را از زير سايبان خارج کنيد تا خشک شود. آجيل هايي که براي جوانه زني انتخاب شده اند را در نزديکي بخاري ها نگهداري نکنيد. اگر قرار است بذر در پاييز کاشته شود، ديگر نيازي به خشک کردن آن نيست.

کاشت بذر

بايد بدانيد چه زماني بايد گردو بکاريد. اين را مي توان هم در پاييز و هم در بهار انجام داد. در حالت اول لازم است بذرها را فوراً در مکاني کاشت که براي درخت دائمي باشد، زيرا در اين صورت امکان پيوند بدون آسيب رساندن به سيستم ريشه وجود نخواهد داشت.

سوراخ بايد حدود 1 متر عمق و حدود 1 متر قطر داشته باشد اين امر براي تامين مقدار لازم مواد مغذي براي درخت در آينده ضروري است. فرض بر اين است که آجيل حدود 20 سانتي متر عميق تر مي شود، بايد روي دانه ها را با مخلوطي که شامل هوموس و خاک است بپوشانيد. لازم است دانه ها را طوري قرار دهيد که درز در بالا قرار گيرد. در هر سوراخ 3 مهره وجود دارد که در فاصله 20 سانتي متري از يکديگر قرار مي گيرند. آنها بايد به شکل يک مثلث مرتب شوند.

سپس بايد سوراخ را بپاشيد و خاک را فشرده کنيد. از بين دانه هايي که در سوراخ جوانه زده اند، فقط قوي ترين و بهترين توسعه يافته را انتخاب کنيد. آبياري بايد بين ارديبهشت تا تير باشد. 4 سطل آب در هر متر مربع مورد نياز است. اگر هوا باراني است، آبياري انجام نمي شود. وقتي تابستان تمام شد، رطوبت بايد به طور کامل متوقف شود.

 

https://weheartit.com/RaisaHome2/uploads

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l85e8k8g6o?live

https://slides.com/raisahome2

https://www.yelp.ca/user_details?userid=G1vbgVuVh3W-Zw7jQDKHyQ

https://500px.com/p/rianahe2?view=photos

https://logopond.com/rianahe2/profile/550787/?filter=&page=

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/242766.page

https://list.ly/raisahome2/favorites

https://www.bitsdujour.com/profiles/HUeQUE

https://letterboxd.com/RaisaHome2/

https://www.mapleprimes.com/users/rianahe2

https://www.f6s.com/shah-stam142

https://www.intensedebate.com/people/RaisaHome22

https://www.openleaing.com/u/shahstam-rcbb8r/

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/205636.page

https://stackoverflow.com/users/19176813/raisahome2?tab=profile

https://gitlab.com/RaisaHome2

https://www.cplusplus.com/user/RaisaHome2/

https://www.misterpoll.com/users/3783586

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:33

نصب دوربين مدار بسته بدون DVR و NVR

 

دستگاه هاي دي وي ار و ان وي ار به صورت تخصصي براي ضبط تصاوير دوربين هاي مداربسته توسعه يافته اند اما شايد شما در شرايطي باشيد که بخواهيد نصب دوربين مدار بسته منزل يا محل کسب و کار خود را بدون چنين دستگاه هايي انجام دهيد. در اين مطلب شما را راهنمايي مي کنيم تا به روش هاي نصب دوربين مدار بسته بدون چنين دستگاه هايي اشراف بيشتري داشته باشيد.

 

آيا دوربين مدار بسته بدون DVR/NVR کار مي‌کند؟

قبل از هر چيز، ابتدا بايد بدانيد که آيا دوربين مداربسته مي‌تواند بدون DVR يا NVR کار کند يا خير؟

پاسخ کوتاه است: بله! مي‌تواند.

به عبارت ساده‌تر، DVR يا NVR عمدتا براي ذخيره تصاوير دوربين‌هاي مداربسته طراحي شده‌است. بدون DVR يا NVR، هم دوربين تحت شبکه يا دوربين مداربسته ip و هم دوربين آنالوگ هنوز هم مي‌توانند به طور مستقل عمل کنند. درست مانند دوربين‌هاي مداربسته که کارت SD دارند. حتي در بهترين حالت مي‌توانيد دوربين را به تلفن همراه، کامپيوتر، لپ‌تاپ يا تلويزيون خود بدون DVR/NVR وصل کنيد تا جريان مستقيم فيلم پخش شود.

پيش از هرچيز گفتن اين نکته ضروري است که براي خريد دوربين مدار بسته و نصب آن نياز به تخصص داريد. پيشنهاد مي کنيم در صورت نياز دوربين هايک ويژن را از نمايندگي هايک ويژن در ايران يعني شرکت مهر تجارت خريداري کنيد.

براي مراحل دقيق نحوه نصب دوربين مدار بسته بدون dvr يا NVR، خواندن مقاله را ادامه دهيد:

نحوه نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR

در کل براي راه‌اندازي دوربين مداربسته بدون نياز به  DVR و NVR، 7 راه وجود دارد.

  1. استفاده از دوربين داراي کارت حافظه
  2. استفاده از دوربين‌هاي PoE و بي‌سيم
  3. اتصال دوربين به تلويزيون يا مانيتور و پخش زنده تصاوير
  4. استفاده از کامپيوتر يا سرور به جاي DVR/NVR
  5. استفاده از فضاي ذخيره‌سازي ابري
  6. از طريق وارد کردن UID (براي دوربين‌هاي P2P)
  7. و در آخر استفاده از انتقال پورت.

راه‌حل 1: نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR با استفاده از دوربين داراي کارت حافظه

يک دوربين مداربسته با کارت Micro SD داخلي انتخاب کنيد. به اين ترتيب براي ضبط تصاوير مي‌توانيد به راحتي از دوربين بدون dvr استفاده کنيد. بسياري از دوربين‌هاي IP مي‌تواند از اتصال wifi، پخش ويدئو P2P و ضبط کارت SD پشتيباني کنند.

توجه داشته باشيد که وقتي فضاي ذخيره‌سازي کارت‌هاي SD پر شد، فايل‌هاي قديمي به طور خودکار توسط فايلهاي جديد رونويسي و جايگزين مي‌شوند.

راه‌حل 2:  نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR با استفاده از دوربين‌هاي PoE و بي‌سيم

روش‌هاي اتصال دوربين PoE و دوربين مدار بسته بي سيم به کامپيوتر يا لپ‌تاپ مي‌تواند کمي متفاوت باشد. بنابراين ما هر دو را در مراحل دقيق و جداگانه آموزش مي‌دهيم.

نحوه نصب دوربين مداربسته بي سيم بدون DVR / NVR

مرحله 1: دوربين بي‌سيم خود را با آداپتور برق شارژ کنيد.

مرحله 2: براي راه‌اندازي اوليه، دوربين IP را از طريق کابل شبکه به روتر يا مودم وصل کنيد.

مرحله 3: نرم‌افزار دوربين را روي کامپيوتر يا لپ‌تاپ خود نصب کنيد.

مرحله 4: شبکه WiFi را انتخاب کرده و رمز عبور را در منوي Device Settings” > “Network”  وارد کنيد. به اين طريق دوربين شما به کامپيوتر متصل مي‌شود.

توجه: مراحل بالا خلاصه‌اي از نحوه نصب دوربين بي سيم بود. براي انجام اين مراحل با جزئيات کامل مقاله آموزش نصب دوربين مداربسته بيسيم را مطالعه کنيد.

نحوه نصب دوربين مداربسته PoE بدون dvr / NVR

مرحله 1: دوربين PoE را با کابل شبکه به روتر يا مودم وصل کنيد. (کابل شبکه در دوربين PoE هر دو کار انتقال تصوير و انتقال برق را انجام مي‌دهد)

مرحله 2: نرم‌افزار دوربين را در کامپيوتر يا لپ‌تاپ خود نصب کنيد.

توجه: اگر روتر شما از PoE پشتيباني نمي‌کند، براي اتصال دوربين IP PoE به کامپيوتر يا لپ‌تاپ بدون DVR يا NVR به يک انژکتور PoE يا سوئيچ PoE نياز داريد.

راه‌حل 3: نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR با استفاده از تلوزيون و مانيتور

آيا مي‌خواهيد دوربين‌هاي مدار بسته خود را بدون DVR/NVR تماشا کنيد؟

اگر بخواهيد فيلم‌هاي دوربين مداربسته را مستقيم مشاهده کنيد، دوربين‌هاي مدار بسته بدون نياز به dvr خواهند بود. فقط کافي است مراحل زير را انجام دهيد تا راه اندازي دوربين مدار بسته بدون dvr بر روي تلويزيون يا مانيتور داشته باشيد.  همچنين اگر در انتقال تصوير دوربين مداربسته به تلوزيون، از دستگاه ضبط  VCR استفاده کنيد، مي‌توانيد ويدئوها را نيز ذخيره کنيد.

مراحل اتصال دوربين‌هاي مداربسته آنالوگ به تلويزيون يا مانيتور بدون دستگاه DVR:

مرحله 1: دوربين خود را با کابل RCA به دستگاه VCR وصل کنيد.

مرحله 2: دوربين را با آداپتور برق به منبع تغذيه وصل کنيد.

مرحله 3: VCR را از طريق کابل RCA ديگر به تلويزيون وصل کنيد.

مرحله 4: يک نوار VHS را در VCR قرار دهيد و سپس دکمه Record را براي ضبط فيلم فشار دهيد.

توجه داشته باشيد که مراحل فوق فقط براي اتصال دوربين‌هاي مدار بسته آنالوگ به تلويزيون بدون DVR صدق مي‌کند.

در صورت نياز به نصب و مشاهده دوربين IP بر روي تلويزيون يا مانيتور بدون NVR، به دستگاه‌هاي ثالث براي اتصال نياز است. براي مثال مي‌توانيد از NetcamViewer Monitor استفاده کنيد. به اين صورت که مي‌توانيد دوربين‌هاي IP خود را از طريق کابل اترنت به اين دستگاه وصل کرده و به پورت HDMI تلويزيون متصل شويد. سپس مي‌توانيد کانال را براي تماشاي تلويزيون و يا بررسي فيلم‌هاي دوربين IP عوض کنيد.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 197 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:42

بهترين آون توستر پارس خزر

اين روز ها با گذشت زمان و روند رو به رشد تکنولوژي انجام دادن برخي کار ها براي انسان به ساده ترين شکل ميسر شده است.انساني که بعد از ساعت ها کار در شرکت و فعاليت هاي متعدد پشت ميز وقتي با خستگي و گرسنگي زياد به خانه بر ميگردد در حالي که وقت کافي براي خاراندن سر ندارد ديگر مجبور نيست غذاي آماده سفارش بدهد يا ساعت ها مشغول آشپزي شود. آون توستر اين امکان را به او ميدهد که غذاي باقي مانده ي شب گذشته اش را گرم کند.يا بتواند آن را براي خودش برشته کند.حتي مي تواند براي خوشحال کردن کودکانش دست به پختن پيتزا و همبرگر بزند تا شما را نسبت به خريدتان مطمئن تر بکند. در ادامه بهترين آون توستر پارس خزر  معرفي کرده ايم.

آون توستر پارس خزر خوبه؟ بهترين آون توستر پارس خزر کدام است؟

امروزه کمپاني هاي لوازم خانگي و لوازم آشپزخانه آون توستر ها را در ابعاد اندازه و رنگ هاي ايده آلي طراحي و توليد مي کنند اما سوالي که براي همه مطرح مي شود اين است که آيا کاربرد همه ي آن ها يکسان است؟ اگر کاربرد همه ي آن ها يکسان است بهترين مارک براي خريد آون تستر کدام است؟ در ادامه به اين ميپردازيم که چرا بايد آون توستر پارس خزر بخريم؟و بهترين مارک آون توستر پارس خزر کدام است؟ اميدوارم تا پايان مقاله همراه شما عزيزان باشيم.

آون توستر به چه دردي ميخورد؟

همان طور که پيش تر اشاره شد علاوه بر تست کردن نان از اون توستر ها مي توانيد  براي درست کردن پيتزا،‌ گوشت، کباب کردن و برشته کردن مرغ، گريل کردن سبزيجات، درست کردن همبرگر و گرم کردن غذاها و … استفاده کنيد. در واقع مي توان گفت هم توستر است براي تست نان و هم فر است براي پخت و پز کوتاه مدت.

ويژگي هاي يک آون توستر خوب چيه؟

راستش را بخواهيد به نظرم اول بايد فکر کنيد که مي خواهيد از اون توستر چه استفاده اي بکنيد اگر استفاده ي شما در سطح تست کردن نان است بهتر است به سراغ توستر هايي با هزينه ي کمتر برويد اين مدل توستر ها عموما فضاي کمتري از آشپزخانه ي شما را اشغال خواهند کرد.

اما اگر هدف شما از خريد اون توستر فقط تست کردن نان نيست و ميخواهيد با آن پيتزا درست کنيد يا حتي مي خواهيد تکه هاي غذاي ديروزتان را گرم کنيد پيشنهاد مي کنم زود تر اقدام به خريد آون توستر بکنيد. ولي قبل از خريد کردن به نکات زير توجه کنيد.

1:بودجه ي شما براي خريد اون توستر چقدر است

هرچقدر پول خرج کنيد همان قدر به شما جنس مي دهند عموما دستگاه هايي که گران تر هستند کارايي هاي بيشتري دارند مثلا اون توستري که براي شما چايي هم درست ميکند يا اون توستري که به دکوراسيون لوکس آشپزخانه ي شما بياييد.

با نگاه کلي به قيمت هاي آون توستر به اين نتيجه مي رسيم علي رغم قابليت هاي بالاي آون توستر پارس خزر قيمت آن مناسب تر از ساير برند ها با اين قابليت ها است.

2:مصرف برق آن تا چه اندازه براي شما مهم است؟

با توجه به ميزان استفاده از آون توستر در ماه به فکر مخارج برق خود نيز بايد باشيد ببيند صرفه ي اقتصادي دارد که آون توستر را تهيه کنيد؟ آون توستر پارس خزر اين امکان را به شما مي هد که ولتاژ برق کمتري مصرف کند و در نهايت هزينه قبض برق شما را نسبت به ساير مارک هاي با اين قابليت کمتر ميکند.

3:فضاي خالي آشپزخانه ي شما با کدام آون توستر هماهنگي بيشتري دارد

گاها به اين فکر باشد که وسيله ي جديد را در کجاي آشپزخانه مي توانيد قرار بدهيد يا به اين فکر کنيد که وسيله اي که ميخريد چه رنگي باشد تا هماهنگي ميان وسايل شما را برهم نزند. البته مارک هاي زيادي وجود دارد که به دکواسيون شما مي خورد اما آون توستر پارس خزر با سه رنگ بندي طوسي مشکي و نقره اي ميتواند با وسايل آشپزخانه ي شما با هر سبکي هماهنگ شود.

4:گارانتي زمانت خريد شما

چيز ديگري که آون توستر پارس خزر را از ساير رقباي خود بالاتر مي برد گارانتي زمان دار آن و خدمات پس از فروش شرکت پارس خزر است.با اين آپشن مي توانيد در هر زماني سوالات و مشکلات خود با شرکت پارس خزر در ميان بگذاريد.

5:قابل نفوذ يا غير قابل نفوذ؟

شايد اين فاکتور يکي از مهم ترين فاکتور ها براي ارزيابي بهترين مارک آون توستر است .به اين فکر کنيد بعد از اينکه يک غذاي خوشمزه براي خود مهيا کرديد وقت چه ميرسد؟ بله وقت شستن ظروف که گاهي اين عمل کمي وقت گير يا خسته کننده به نظر برسد آون توستر پارس خزر سيني از جنس استيل و قابل شستشو دارد.

اين سيني باعث مي شود که در مواقعي که وقت کمي براي شستشو داريد يا چربي زيادي به سيني چسبيده به راحتي آن را شستشو دهيد و مانع چرب ماندن آن بشويد.

حتي در بعضي مواقع اين اجازه به شما داده مي شود که قفسه ي محکم و از جنس استيل مرغوب را از آن جدا کرده و به آساني شست و شو دهيد.

5:ظرفيت و اندازه مسئله اين است.

ظرفيت کميتي است که تعين مي کند شما چه ميزان مواد غذايي را مصرف مي کنيد اين کميت متناسب با تعداد خانواده يا حتي خوراک خانواده وابسته است از اين رو توصيه مي شود در هنگام خريد آون توستر حتما دقت کنيد که ظرفيت آون توستر متناسب با نياز شما باشد.البته تا حدي ميتوانيد براي خريد از آون توستر پارس خزر کمک بگيد به دليل ينکه ظرفيت هاي متفاوت براي اقشار متفاوت را در خود جاي داده است.

وجود سه قفسه ، قابليت جوجه گردان ، قابليت تنظيم حرارت ، جنس بدنه ي ضد لک سبب مي شود تا تمايز زيادي بين آون توستر پارس خزر و ساير رقبا وجود داشته باشه.

نتيجه گيري

همان طور که گفته شد براي خريد يک آون توستر بايد به يک سري نکات توجه کنيم وقتي هم بين جند مارک بهتر سردرگم مي شويم که کدام يک را انتخاب کنيم بهتر است با کمي حساسيت بهترين برند را انتخاب کنيم اين زماني ميسر مي شود که با ويژگي هاي آن به طور کامل آشنا شويم در اين مقاله سعي شد يکي از بهترين آون توستر ها يعني آون توستر پارس خزر به تصوير کشيده شود تا شما را نسبت به خريدتان مطمئن تر بکند. ما در اين مطلب به اين پرسش پاسخ دهيم که آون توستر پارس خزر خوبه؟ بهترين آون توستر پارس خزر کدام است؟

منبع:

https://hlenblog.wordpress.com/2022/04/17/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d8%b4%db%8c /

https://business2020.blogsky.com/1401/01/28/post-112/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d8%b4%db%8c

http://bit.revolublog.com/-a212420781

http://edublog.altervista.org/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87 /

https://irwebcc.edublogs.org/2022/04/17/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87 /

http://avinazoom.gigfa.com/2022/04/17/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c /

https://javid.estranky.sk/clanky/---------------------------.html

http://publish.lycos.com/cusomizetaion/2022/04/17/%da%af%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%b1%db%8c /

http://kasbokar.eklablog.com/-a212420777

http://behtarin.eklablog.net/-a212420789

http://fitmag.lo.gs/-a212420793

http://behtarinyab.idea.informer.com /

https://diva.sfsu.edu/collections/schoolofart/bundles/235965

https://academy.autodesk.com/users/behtarinyabcom

https://able2know.org/user/behtarinyab /

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 168 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:36

Cheapest Spotify Promotion 2022

Spotify is the best place for us to look for our favorite music on many levels for example if you want to look for 50 Cent's music you can have a subscription for yourself on Spotify and you have the whole package of your musicality constructions. In this article, we want to discuss cheap Spotify promotion so so you have to understand that if you are new artists you can access the cheap Spotify promotion for yourself which will help you to be seen or heard by so many people who can be your fans shortly just by using the cheapest Spotify promotion which has been located on the choices that exist on black white promotion websites.

 

Black white promotion can allow you to have the best artistic life that you have ever in your mind. The CEO  of the black-white promotion has always said that he has great targets which would be related to helping the new artist who is just at the beginning of their artistic life. The main content here is related to all tracks that you have been released in a direction of time for example in 1 month or 2 months or even a year. The main things can be all the targets that you have for yourself in your mind but the cheap Spotify promotion or exist in a black-white promotion. The choices on Black white promotion is related to $30 or even related to $100 which can be related to some artist who cannot refer more than this money. Even if you are a little famous,  you need also so have to use the Promotion services that exist on the Black white promotion website. Here we discuss some details that are related to a cheap Spotify promotion but you need to understand that if you are some artists who cannot access these choices the back white promotion website can give you some other opportunities so you can promote it yourself on other digital Electronic services.

 

 

 

 

 If you want to pay more for your artistic life you can have all the services that I just on the black-white promotion website the main things here are related to the goals that you have been implemented and your real life but if you want to be hurt or be famous among other artists so you can try to so many fans you need to choose the best cheapest Spotify promotion that exists on black white promotion website.

In conclusion, you can access all the services on the Spotify promotion which is located on black white promotion but you need to understand what is your need so you can have all the things that you want for yourself.

 

https://www.diigo.com/user/kaybush3

https://www.blogtalkradio.com/kaybush3

https://www.viki.com/users/kaybush3_525/about

https://visual.ly/users/kaybush3/portfolio

https://audiomack.com/kaybush3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=4uBd73dMGVovW4J5wUWd-w

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8om01mg6o?live

https://slides.com/kaybush3

https://500px.com/p/kaybush3?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/KayBush3

https://logopond.com/KayBush3/profile/556177/?filter=&page=

https://www.misterpoll.com/users/4068007

https://cplusplus.com/user/KayBush3/

https://8tracks.com/kaybush3

https://weheartit.com/KayBush3

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:54

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 222 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:13

لینک دوستان

خبرنامه